Gedaan met laden. U bevindt zich op: Publiekscampagne: two-pagers

Publiekscampagne: two-pagers

Samen met de steden en gemeenten zal het Departement Mobiliteit en Openbare Werken vanaf begin maart 2022 voor het eerst communiceren over de mobiliteitsswitch naar het brede publiek. Dat gebeurt via een two-pager die u als stad of gemeente kunt opnemen in uw communicatiekanalen.

Aan de slag met de two-pager

Dit document is voor de lokale besturen en legt uit hoe u aan de slag gaat met de two-pager.

Timing publiekscampagne

Deze tijdlijn toont wanneer u het campagnemateriaal zal ontvangen en kunt publiceren.

Two-pagers

Hier vindt u alle two-pagers gebundeld per vervoerregio. We leveren de drukklare two-pager aan:

  • als een afgewerkte dubbele A4 die u als één geheel kunt publiceren in het infomagazine van uw stad of gemeente (PDF-formaat).
  • als een aantal losse onderdelen die u zelf in een eigen lay-out en/of een gewenst formaat kunt puzzelen (InDesign-formaat).
  • indien relevant, met een Franstalige variant voor de faciliteitengemeenten.

Campagnemateriaal

Hier vindt u campagnemateriaal voor websites, nieuwsbrieven en socialemediakanalen.

Dat campagnemateriaal kunt u integraal overnemen. Het bestaat uit kant-en-klare teksten en beelden voor websites, nieuwsbrieven en berichten of verhalen op sociale media. Publiceer het op al uw communicatiekanalen tussen 1 maart en eind april 2022.

Presentatie publiekscampagne

Deze presentatie kunt u gebruiken om de publiekscampagne intern te duiden.

Download ‘Publiekscampagne - Two-pager’