• Stap 1

    Spreek de verantwoordelijke van het keuringscentrum aan

    In eerste instantie kunt u terecht bij de verantwoordelijke van het keuringscentrum. Doe dat vóór u uw documenten teruggekregen hebt en vóór u betaald hebt.

  • Stap 2

    Contacteer de onderneming waartoe het keuringscentrum behoort

    Hebt u stap 1 niet gedaan of bent u niet tevreden met het antwoord dat u daar kreeg?

    Dien dan een klacht in bij de directie van de ondememing waartoe het autokeuringscentrum behoort.
    Raadpleeg de lijst van de erkende instellingen voor autokeuring in het Vlaamse gewest.

  • Stap 3

    Contacteer de bevoegde dienst van het gewest waar de keuring plaatsvond

    Bent u niet tevreden met het antwoord dat u kreeg na stap 2?

    Dien dan een klacht in bij de bevoegde dienst van het gewest waarin het keuringscentrum gevestigd is:

Adres

Graaf de Ferrarisgebouw

Koning Albert II laan 20 Bus 2, 1000 Brussel, België

Routeplanner
Telefoon
02 553 71 24
Website
http://www.vlaamshuisvoorverkeersveiligheid.be/
Contactformulier
https://mow-contact.be/