chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Kan een ondernemer die niet de Belgische nationaliteit heeft, steun aanvragen via de kmo-portefeuille?

    Steun aanvragen via de kmo-portefeuille kan alleen online en daarvoor is een eID of digitale sleutel nodig.

    Als u geen Belgische identiteitskaart hebt maar wel in België woont, kunt u zich ook aanmelden met een elektronische vreemdelingenkaart, op dezelfde manier als met een elektronische identiteitskaart (eID).

    Als u geen Belgische identiteitskaart heeft en niet in België woont, dan kunt u terecht bij een registratiekantoor. Na een identiteitscontrole wordt u manueel geregistreerd. Bij deze registratie krijgt u een persoonlijke activatiecode op papier en ontvangt u een activatielink via e-mail. Zodra u een digitale sleutel hebt geactiveerd via de activatielink en -code, krijgt u toegang tot de onlinediensten van de overheid en kunt u ook uw digitale sleutels beheren.

    Andere veelgestelde vragen