chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    Ik krijg de foutmelding 'Pagina niet gevonden' bij het aanmelden met mijn eID. Wat kan ik doen?

    Als u wilt aanmelden met uw elektronische identiteitskaart (eID) en u krijgt de foutmelding “Pagina niet gevonden”, dan is de software van uw kaartlezer mogelijk niet correct geïnstalleerd.

    Om in te loggen met uw eID hebt u zowel een kaartlezer nodig als het juiste programma om die kaartlezer te gebruiken.

    Op de website van Fedict kunt u testen of uw kaartlezer goed werkt.

    Werkt uw kaartlezer niet, installeer dan eerst de juiste software. De software is gratis te downloaden op de website van de eID, zowel voor Windows, Mac als Linux.

    Na afloop van de installatie herstart u uw computer. Daarna kunt u nogmaals testen of de kaartlezer correct werkt.