chat-altchatcrossloginquestion-circlesearchsmileystarthumbup-downwarning
Vlaanderen
Contacteer ons
    Terug naar overzicht Stuur een e-mail

    Stuur een e-mail naar 1700, de informatiedienst voor al uw vragen aan de overheid.
    U ontvangt een kopie van uw bericht.

    Terug naar overzicht Chat met ons
    Uw chatgesprek wordt automatisch gestart zodra er een medewerker beschikbaar is.
    Even geduld, uw positie in de wachtrij wordt bepaald.

    In welke browser moet ik aanmelden met token of eID?

    Als het niet lukt om u aan te melden met uw token of eID en uw token of eID zijn niet vervallen en u gebruikt de juiste login en paswoord of pincode, dan kunnen er verschillende problemen daarvan de oorzaak zijn.

    Browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome,...)

    • Gebruik bij voorkeur Internet Explorer, Firefox (vanaf versie 46.0) of Chrome.
    • Lukt aanmelden niet, probeer eerst een andere browser, bv. als u werkt in Internet Explorer, probeer aan te melden in Chrome of Firefox.
    • Macgebruikers (Apple) hebben Safari als browser. Safari geeft soms problemen. Probeer aan te melden met Firefox.

    Instellingen browser

    Als dat niet lukt, kan het probleem ook veroorzaakt worden door de instellingen van uw browser.

    Als u met Mozilla Firefox werkt, kijk dan na of de add-on eID geïnstalleerd is. Volg hiervoor volgende stappen:

    • ga naar Add-ons in het Keuzemenu (rechts boven) en kies add-on eID. Kijk na of de add-on is ingeschakeld, indien niet schakel de add-on in.
    • Zie je add-on eID er niet dadelijk tussen staan, ga dan via de zoekfunctie.
    • Vindt u de add-on eID niet, dan kunt u de add-on eID downloaden op de website van de eID.