In welke browser moet ik aanmelden met token of eID?

Als het niet lukt om u aan te melden met uw token of eID en uw token of eID zijn niet vervallen en u gebruikt de juiste login en paswoord of pincode, dan kunnen er verschillende problemen daarvan de oorzaak zijn.

Browser (Internet Explorer, Firefox, Chrome,...)

  • Gebruik bij voorkeur Internet Explorer, Firefox (vanaf versie 46.0) of Chrome.
  • Lukt aanmelden niet, probeer eerst een andere browser, bv. als u werkt in Internet Explorer, probeer aan te melden in Chrome of Firefox.
  • Macgebruikers (Apple) hebben Safari als browser. Safari geeft soms problemen. Probeer aan te melden met Firefox.
  • In Firefox moet de add-on voor de eID geïnstalleerd zijn. 

Instellingen browser

Als dat niet lukt, kan het probleem ook veroorzaakt worden door de instellingen van uw browser.

Als u met Mozilla Firefox werkt, volg dan het stappenplan om uw instellingen te controleren op Windows en op Mac.

Andere veelgestelde vragen

eID

Kaartlezer

Browser, instellingen en cookies