Gedaan met laden. U bevindt zich op: Ombudsrail - ombudsdienst voor de treinreizigers

Ombudsrail - ombudsdienst voor de treinreizigers

Bij Ombudsrail, de ombudsdienst voor de treinreizigers kunt u terecht met klachten over de werking van de NMBS en het functioneren van het treinverkeer in België.

Deze ombudsdienst is onafhankelijk. Het ombudspersoneel is geen personeel van de NMBS-Groep.

Ombudsrail onderzoekt uw klacht en bemiddelt kosteloos om tot een rechtvaardige oplossing te komen.

Voorbeelden

Klachten kunnen gaan over:

  • vertragingen en afschaffingen van treinen
  • treintickets, treinkaartjes en treinabonnementen
  • samenstelling van de treinen, plaatsgebrek, ...
  • het handelen van treinbegeleiders en conducteurs
  • de afhandeling van schadegevallen veroorzaakt door het treinverkeer.

Contactgegevens

Website
www.ombudsrail.be opent in nieuw venster
E-mail
klachten@ombudsrail.be
Telefoon
0800 25 095
Fax
02 221 04 29
Kantooruren
Maandag
9:00 - 17:00
Dinsdag
9:00 - 17:00
Woensdag
9:00 - 17:00
Donderdag
9:00 - 17:00
Vrijdag
9:00 - 17:00
Extra informatie

De ombudsdienst voor de treinreizigers is gelegen vlak bij het station Brussel Noord

Adres

Ombudsrail - ombudsdienst voor de treinreizigers

North Gate II

Koning Albert II laan 8, 1000 Brussel, België

Routeplanner opent in nieuw venster