Gedaan met laden. U bevindt zich op: Ombudsrail - ombudsdienst voor de treinreizigers
Ombudsrail - ombudsdienst voor de treinreizigers
Bij Ombudsrail, de ombudsdienst voor de treinreizigers kunt u terecht met klachten over de werking van de NMBS en het functioneren van het treinverkeer in België.
Deze ombudsdienst is onafhankelijk. Het ombudspersoneel is geen personeel van de NMBS-Groep.
Ombudsrail onderzoekt uw klacht en bemiddelt kosteloos om tot een rechtvaardige oplossing te komen.
Voorbeelden
Klachten kunnen gaan over:
- vertragingen en afschaffingen van treinen
- treintickets, treinkaartjes en treinabonnementen
- samenstelling van de treinen, plaatsgebrek, ...
- het handelen van treinbegeleiders en conducteurs
- de afhandeling van schadegevallen veroorzaakt door het treinverkeer.
Contactgegevens
Ombudsrail - ombudsdienst voor de treinreizigers
- Website
- www.ombudsrail.be opent in nieuw venster
- klachten@ombudsrail.be
- Telefoon
- 0800 25 095
- Fax
- 02 221 04 29
- Kantooruren
- Maandag
- 9:00 - 17:00
- Dinsdag
- 9:00 - 17:00
- Woensdag
- 9:00 - 17:00
- Donderdag
- 9:00 - 17:00
- Vrijdag
- 9:00 - 17:00
- Extra informatie
De ombudsdienst voor de treinreizigers is gelegen vlak bij het station Brussel Noord
- Adres
Ombudsrail - ombudsdienst voor de treinreizigers
North Gate II
Koning Albert II laan 8, 1000 Brussel, België
Routeplanner opent in nieuw venster