Maandelijks vragenuurtje voor overheden en softwareleveranciers
Vanaf september organiseren het Verenigingsloket en -register maandelijks een vragenuurtje voor softwareleveranciers en tweemaandelijks een kennismakingsmoment voor lokale besturen, koepels en Vlaamse overheidsdepartementen.
Kennismaking met het Verenigingsloket
We organiseren om de twee maanden een online kennismakings- en vragenmoment voor lokale besturen, Vlaamse overheidsdepartementen en koepels. Je krijgt informatie over de doelstellingen, werking en planning van het Verenigingsloket en -register en kan vragen stellen.
De sessies zijn ingepland op:
woensdag 6 september van 10u tot 11u30
woensdag 8 november van 10u tot 11u30
Schrijf je in via dit inschrijvingsformulier voor besturen en koepels(opent in nieuw venster) en geef je vragen alvast door.
Vragenuurtje voor softwareleveranciers
Softwareleveranciers moeten er voor zorgen dat besturen en overheidsdepartementen kunnen aansluiten op het Verenigingsloket en -register en dat de verenigingsdata en productinformatie kan doorstromen naar de ICT-tools en terug. Daarom organiseren we elke eerste dinsdag van 10u tot 11u een online vragenmoment voor softwareleveranciers waar ze terecht kunnen met alle individuele technische en functionele vragen.
Schrijf je in via dit inschrijvingsformulier voor softwareleveranciers(opent in nieuw venster) en geef je vragen alvast door.