U bent niet zeker of u uw vraag of klacht kan indienen?

U kunt steeds eerst bijkomende informatie of overleg over uw situatie vragen, alvorens uw adviesvraag of klacht in te dienen. Zo nodig, verwijzen wij u door naar andere diensten die beter geplaatst zijn om uw probleem aan te pakken.

Blijf in ieder geval niet zitten met uw probleem. Spreek er over!

De snelste manier om ons te contacteren is via genderkamer@vlaamseombudsdienst.be (opent in uw e-mail applicatie) Belt u liever? E-mail dan uw contactgegevens. Wij bellen u dan zo spoedig mogelijk op.

Indienen van uw vraag of klacht

  • Mail ons op genderkamer@vlaamseombudsdienst.be (opent in uw e-mail applicatie)
    We contacteren u binnen de week per e-mail, en spreken, indien gewenst of nodig, verder met u af om door uw vraag of klacht te gaan. Als wij denken dat het voor de behandeling van de vraag of klacht nodig is, kunnen wij u uitnodigen voor een telefonisch of digitaal overleg, of voor een gesprek in de Genderkamer. Ook een andere locatie is soms mogelijk.

    De Genderkamer van de Vlaamse Ombudsdienst is gehuisvest in het Huis van de Vlaamse Volksvertegenwoordigers, naast het Vlaams Parlement. Deze locatie is op verschillende manieren bereikbaar ((opent in nieuw venster)).

  • Bel ons op 1700
    U kunt ons elke werkdag van 9 tot 17 uur bereiken op het gratis informatienummer 1700. U krijgt dan een voorlichter van 1700 aan de lijn en u vraagt om doorverbonden te worden met de Genderkamer van de Vlaamse Ombudsdienst.

    Indien de medewerkers van de Genderkamer niet beschikbaar zijn, dan noteert een medewerker van de Vlaamse Ombudsdienst uw naam en telefoonnummer en eventueel uw e-mailadres. Geef ook gerust aan wanneer het u best past om in vertrouwen teruggebeld te worden.

    U wordt binnen de week opgebeld. We spreken, indien gewenst of nodig, verder met u af om door uw vraag of klacht te gaan.

  • Per post
    U kunt uw vraag of klacht per post opsturen naar:
    Genderkamer - Vlaamse Ombudsdienst
    Leuvenseweg 86
    1000 Brussel

    We antwoorden binnen de week. We spreken, indien gewenst of nodig, verder met u af om door uw vraag of klacht te gaan.

Als u een vraag of klacht indient, gaat u akkoord met ons privacy- en gegevensbeschermingsbeleid.