Voorjaarscampagne kazen in media en op verkooppunten

Vanaf 15 maart is de campagne over kazen van bij ons weer volop zichtbaar in de media. De campagne is ook duidelijk aanwezig in de verkooppunten.

Eindbeeld kaasspot

VLAM voert het jaar rond promotie voor kazen van bij ons. Vanaf 15 maart lopen de spots met als baseline “Onze kleine momenten, groots met kazen van bij ons” zowel op de Vlaamse tv- zenders als op de online platformen van de VRT, VTM en Play.

Kazen van bij ons zullen ook op de verkooppunten in de schijnwerpers worden gezet. Zo duiken de campagnebeelden van de verschillende kaasmomentjes op in de buurt van Colruyt-winkels, in de broodafdeling van Delhaize en kan je een radiospot over kazen van bij ons horen in winkels van Delhaize en Carrefour.

We motiveren de winkeliers om aandacht te geven aan een verzorgde kaastoog mét aandacht voor Belgische kazen met de lancering van de wedstrijd: ‘de mooiste kaastoog’. De finalist wordt in de loop van juni bekendgemaakt.

Als toetje van de voorjaarscampagne verdelen we bijna 1 miljoen broodzakken met de boodschap: ‘Brood van bij ons verdient kaas van bij ons’ bij 1.750 warme bakkers.

Kazenvanbijons.be