- 26 april 2022
- 07:00 tot 09:00
- Online
- 22 april 2022
Programma
De agenda zag er als volgt uit:
- Inleiding - door Maaike Van Cauwenberghe (onderzoekmedewerker van het Expertisecentrum innovatieve leerwegen)
- Onderzoeksdesign - door Lise Nackaerts (onderzoeker bij IDEA Consult)
- Toelichting Customer journey onderzoek burgers – door Maaike Van Cauwenberghe (onderzoekmedewerker van het Expertisecentrum innovatieve leerwegen)
- Vraag & antwoord
- Pauze
- Toelichting Customer journey onderzoek opleidingsverstrekkers – door Leonie Levrouw (strategische service designer bij The Argonauts)
- Vraag & antwoord
Herbekijk het webinar
Raadpleeg de opname en de presentatie.
Meer info?
Deze onderzoeken maken deel uit van de onderzoeksagenda die opgesteld en opgevolgd wordt in overleg met het Partnerschap Levenslang Leren. De onderzoeken maken deel uit van een groter onderzoek waarbij de customer journey (klantenreis) van zowel burgers, opleidingsverstrekkers en organisaties onderzocht wordt.
Beide onderzoeken werden uitgevoerd in opdracht van het Departement Werk en Sociale Economie door IDEA Consult en The Argonauts. Het Customer Journey onderzoek over de burgers tot levenslang leren is het resultaat van een gezamenlijke inspanning tussen het Expertisecentrum innovatieve leerwegen van het Departement Werk en Sociale Economie, met IDEA Consult en The Argonauts.
- Raadpleeg de studie Customer journey van niet-participerende en participerende burgers aan levenslang leren. Een onderzoek naar de persona’s drempels en hefbomen van burgers met een leernood.
- Raadpleeg de studie Customer journey van opleidingsverstrekkers levenslang leren. Een onderzoek naar de persona’s, drempels en hefbomen van opleidingsverstrekkers bij de ontwikkeling van een nieuw opleidingsaanbod.