Gedaan met laden. U bevindt zich op: Contactopties Hulp nodig Inhoudstype Hub

Contactopties Hulp nodig

Rechts bovenaan bij Hulp nodig verschijnen er contactopties voor de lezer. Met een servicepunt kun je contactopties naar keuze doorgeven.

Op de pagina’s van Vlaanderen.be (inclusief hubs) mogen alleen de contactopties van 1700 komen als er een expliciete samenwerkingsovereenkomst is.

Neem contact op met je aansluitingsmanager om de mogelijkheden voor aangepaste contactopties te bespreken.

Aangepaste contactgegevens aanmaken en aanpassen

Heb je geen samenwerking met 1700, dan komen je eigen contactgegevens in de header. Daarvoor moet er een servicepunt komen.

  • Als het om de contactgegevens gaat voor een nieuwe hub, maakt je aansluitingsmanager het servicepunt aan nadat die de global header en footer heeft aangevraagd.
  • Gaat het om een servicepunt voor specifieke pagina’s, of wil je iets laten aanpassen aan je servicepunt, dan kun je een ticket indienen via de servicedesk(opent in nieuw venster) bij onderdeel ‘Standaard aanvragen global header en footer’.
  • Heb je wel een overeenkomst met 1700, dan neemt team Contactcenter dit verder met je op.

Servicepunt koppelen

Koppel het servicepunt:

De aangepaste contactopties verschijnen dan achter de knop ‘Hulp nodig?’ in de header.