Gedaan met laden. U bevindt zich op: Contactopties Hulp nodig Inhoudstype Hub
Contactopties Hulp nodig
Rechts bovenaan bij Hulp nodig verschijnen er contactopties voor de lezer. Met een servicepunt kun je contactopties naar keuze doorgeven.
Aangepaste contactgegevens aanmaken en aanpassen
Heb je geen samenwerking met 1700, dan komen je eigen contactgegevens in de header. Daarvoor moet er een servicepunt komen.
- Als het om de contactgegevens gaat voor een nieuwe hub, maakt je aansluitingsmanager het servicepunt aan nadat die de global header en footer heeft aangevraagd.
- Gaat het om een servicepunt voor specifieke pagina’s, of wil je iets laten aanpassen aan je servicepunt, dan kun je een ticket indienen via de servicedesk(opent in nieuw venster) bij onderdeel ‘Standaard aanvragen global header en footer’.
- Heb je wel een overeenkomst met 1700, dan neemt team Contactcenter dit verder met je op.
Servicepunt koppelen
Koppel het servicepunt:
- in het inhoudstype hub onder tab Refereren > Servicepunten.
- via de tab contact op specifieke pagina’s
De aangepaste contactopties verschijnen dan achter de knop ‘Hulp nodig?’ in de header.