Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe stel je je handtekening in in Outlook online? Outlook

Hoe stel je je handtekening in in Outlook online?

Het instellen van een handtekening spaart je bij het schrijven van elke mail enkele seconden dus het loont de moeite om dit “eens en voor altijd” in te stellen. Daarenboven is het professioneler dat je steeds dezelfde handtekening hebt (idealiter in dezelfde lay-out als al je collega’s).

  • Stap 1

    Klik op het tandwiel icoon rechtsboven om naar de instellingen te gaan.

  • Stap 2

    Klik onderaan rechts op Alle Outlook-instellingen weergeven

  • Stap 3

    Kies voor E-mail > Opstellen en beantwoorden

  • Stap 4

    Typ de tekst van de handtekening en geef je handtekening een naam.

  • Stap 5

    Pas eventueel de layout aan, voeg een foto toe etc…

  • Stap 6

    Klik op Opslaan

  • Stap 7

    Selecteer wanneer deze handtekening moet worden toegevoegd: bij nieuwe berichten en/of bij antwoorden en doorgestuurde berichten.

  • Stap 8

    Klik nogmaals op Opslaan

    Tips

    • Vermeld ook je voornaamwoorden in je handtekening: hij/hem, zij/haar, die/hen,... Dit maakt het makkelijker voor je contactpersonen om jou juist aan te spreken en zo draag je bij aan inclusieve communicatie.
    • Wens je de algemene huisstijlrichtlijnen van de Vlaamse overheid te gebruiken in je handtekening?