Contact opnemen met Het Facilitair Bedrijf
Heb je vragen over de dienstverlening van Het Facilitair Bedrijf, dan kan je ons contacteren via Facilipunt. Elke beleidsdomein heeft ook een eigen aanspreekpunt bij Het Facilitair Bedrijf: de klantenbeheerder. Lokale besturen die interesse hebben in onze dienstverlening, nemen contact op via Facilipunt(opent in uw e-mail applicatie). Een klantenbeheerder neemt zo snel mogelijk contact met je op.
Facilipunt
Het centrale webportaal voor al jouw (aan)vragen op vlak van huisvesting, schoonmaak, catering, drukwerk, goederen- en contractbeheer, post en transport en facilitair advies. Via Facilipunt komt jouw vraag onmiddellijk terecht bij de juiste collega van Het Facilitair Bedrijf en bespaar je jezelf deze zoektocht. Bovendien kunnen we zo de beste opvolging garanderen en kan je ten allen tijde een overzicht van al jouw meldingen raadplegen in Facilipunt. Zo ben je ook steeds op de hoogte.
Team Klantenbeheer
De klantenbeheerder is de persoon op wie de klant kan rekenen voor het voorstellen van, en het geven van advies over de dienstverlening van Het Facilitair Bedrijf en capteren van de noden van de klant op (middel)lange termijn. Iedere klantenbeheerder staat in voor één of meer beleidsdomeinen.