Gedaan met laden. U bevindt zich op: Facilipunt Het Facilitair Bedrijf

Facilipunt

Door technische problemen loopt het aanmaken van treintickets momenteel vertraging op.

Treintickets opnieuw beschikbaar via Facilipunt

Het aanvragen van NMBS-tickets via Facilipunt is opnieuw mogelijk. Retourtickets zijn niet langer beschikbaar – voor een heen- en terugreis moeten twee aparte aanvragen worden ingediend. Hierdoor kunnen de verwerkingstijden oplopen. Vraag je tickets dus tijdig aan.
Raadpleeg het nieuwe NMBS-tariefaanbod voor hulp bij het kiezen van het juiste tickettype.


*Deze info is enkel van toepassing indien je het meldingssjabloon voor treintickets ziet in Facilipunt.

Welkom bij Facilipunt, hét centrale punt waar je 24/7 terecht kan om contact te leggen met Het Facilitair Bedrijf. Via een eenvoudige muisklik op een van de onderstaande links ga je - mits je de juiste rechten hebt - direct naar de achterliggende toepassing of infopagina. Heb je geen toegang tot de online toepassing van Facilipunt? Klik dan onderaan op 'Toegang tot Facilipunt?'.

Wist je dat je ook vergaderzalen kan reserveren met de workplace app? Het is de mobiele applicatie van het reservatiesysteem van Facilipunt. Lees alles over de workplace-app.

Bestellingen