Duurzaamheidscompetenties. Bouwstenen voor kwaliteitsvolle duurzaamheidseducatieDuurzaamheidscompetenties. Bouwstenen voor kwaliteitsvolle duurzaamheidseducatie Rapport • juni 2025
Landgebruik in kader van klimaatadaptatie en LULUCFLandgebruik in kader van klimaatadaptatie en LULUCF Studie • juni 2025
Maatschappelijke impact van het gebruik en beheer van de Vlaamse diepe ondergrond. EindrapportMaatschappelijke impact van het gebruik en beheer van de Vlaamse diepe ondergrond. Eindrapport Rapport • juni 2025
Afbakenen van de scope en de term (zeer) zorgwekkende stoffen binnen het Vlaamse beleidskader. EindrapportAfbakenen van de scope en de term (zeer) zorgwekkende stoffen binnen het Vlaamse beleidskader. Eindrapport Rapport • mei 2025
Verantwoorde uitbouw van ondiepe geothermie in VlaanderenVerantwoorde uitbouw van ondiepe geothermie in Vlaanderen Studie • april 2025
Vergunningen op stevige bodem. De juiste bodeminformatie voor elk projectVergunningen op stevige bodem. De juiste bodeminformatie voor elk project Brochure • april 2025
Vlaams Actieplan Duurzaam Pesticiden gebruik tot 2027Vlaams Actieplan Duurzaam Pesticiden gebruik tot 2027 Beleidsdocument • april 2025
Gebiedsgerichte impactanalyse voor bodemerosie op basis van een integraal afwegingskader. EindrapportGebiedsgerichte impactanalyse voor bodemerosie op basis van een integraal afwegingskader. Eindrapport Rapport • maart 2025
Green Deal. 010 eiwitshift op ons bord. Ei-meet. Monitoring eiwitinname en -aankopen in VlaanderenGreen Deal. 010 eiwitshift op ons bord. Ei-meet. Monitoring eiwitinname en -aankopen in Vlaanderen Rapport • maart 2025
Regelgeving en normen voor niet-residentiële buitenverlichting en lichthinderRegelgeving en normen voor niet-residentiële buitenverlichting en lichthinder Leidraad • maart 2025
Eerste analyse voor het uitwerken van een indicatorenkader bodemgezondheid en bodemzorg. EindrapportEerste analyse voor het uitwerken van een indicatorenkader bodemgezondheid en bodemzorg. Eindrapport Rapport • februari 2025
MOS. Duurzame scholen, straffe scholen. Evaluatie 2020-2024MOS. Duurzame scholen, straffe scholen. Evaluatie 2020-2024 Verslag • februari 2025