Gedaan met laden. U bevindt zich op: Contact Center medewerker

Contact Center medewerker

Opleidingsverstrekker
ITZU Training
Registratienummer
ODB-1002749
Geregistreerd
op: 19 juni 2023

Deze opleiding komt in aanmerking voor

  • Opleidingscheques
  • Vlaams opleidingsverlof
  • Vlaams opleidingskrediet

Aantal uren: 497 uur

Eindbeoordeling voorzien: nee

Blended leren: nee

Mentoropleiding: nee

Doelgroep

De doelgroep van een opleiding voor contact center medewerkers zijn mensen die geïnteresseerd zijn in het werken in een contact center of op een klantendienst en commerciële binnendienst om klanten te helpen met vragen, problemen of klachten over producten of diensten. Deze mensen moeten goede communicatievaardigheden hebben en in staat zijn om klantgericht te denken en te handelen. Ook moeten ze in staat zijn om snel te leren en zich aan te passen aan nieuwe technologieën en systemen die gebruikt worden in contact centers.
Deze opleiding kan gericht zijn op zowel starters als ervaren medewerkers die hun vaardigheden en kennis willen verbeteren en zich willen specialiseren in specifieke gebieden, zoals bijvoorbeeld klanttevredenheid, technische ondersteuning, sales, of social media.
Het is belangrijk dat de opleiding afgestemd is op de behoeften van de contact center industrie en dat deze up-to-date is met de nieuwste trends en ontwikkelingen in deze sector. Ook kan het zijn dat de opleiding gericht is op een specifieke sector, zoals bijvoorbeeld telecom, financiële dienstverlening, of zorg.
ITZU Training past de inhoud van de opleiding steeds aan op basis van de specifieke noden van het contact center, de klantendienst of commerciële binnendienst die beroep doet op onze diensten om een opleiding op maat te ontwikkelen.
Concreet wil dit zeggen dat de theorie wordt afgestemd op de specifieke sector waarbinnen het contact center, de klantendienst of commerciële binnendienst actief is. Het werkplekleren of het toepassen in de praktijk zal dan ook steeds gebeuren met real-life cases waarbinnen de toekomstige medewerkers zullen tewerkgesteld worden. Hiervoor worden ook registratiesystemen, databases en/of softwareplatformen van leveranciers/opdrachtgevers ter beschikking gesteld waarvoor contact centers, klantendiensten of commerciële binnendiensten opdrachten uitvoeren.

Voorwaarden

  • Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive

    Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof(opent in nieuw venster), Vlaams opleidingskrediet(opent in nieuw venster) en opleidingscheques voor werknemers(opent in nieuw venster)

  • Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

    Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP). In de aanvraag van de opleidingscheque wordt automatisch de opleidingscode ODB-P00001 ingevuld.

  • Opleidingskrediet: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

    Deze opleiding kan je volgen met Vlaams opleidingskrediet. Hou er wel rekening mee dat als u hooggeschoold bent (graduaats-, bachelor- of masterdiploma), u deze opleiding enkel mag volgen als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).

  • Vrijstelling individuele bijdrage

    Als u geen diploma secundair onderwijs hebt en u koopt voor deze opleiding een opleidingscheque aan, dan betaalt de Vlaamse overheid het volledige bedrag van de opleidingscheque.

Modules