Meld u aan in het WSE-Loket(opent in nieuw venster). U ziet eerst een scherm met zes verschillende methodes om u aan te melden.
Selecteer de methode die u wilt gebruiken. Klik op “meer info” als u meer uitleg wilt over deze methode.
Problemen bij het aanmelden? Klik op de knop “hulp nodig?” (rechts) voor veelgestelde vragen over het aanmelden of om contact op te nemen met de helpdesk.
Bent u ingelogd, en dient u zich aan te melden namens als professioneel in naam van een entiteit die geregistreerd is bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO), klik dan op de entiteit waarvoor u een aanvraag wilt indienen of opvolgen (dus niet klikken op uw persoonlijke naam).
Als particulier, in uw eigen persoonlijke naam, gebruikt u het WSE-loket enkel voor:
Ziet u enkel uw persoonlijke naam staan en geen entiteit? Neem dan contact op met uw hoofdtoegangsbeheerder (lokale beheerder). Weet nu niet wie uw hoofdtoegangsbeheerder is? Contacteer dan de Vlaamse Infolijn 1700 en vraag naar iemand van het team ‘gebruikersbeheer’.