Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe installeer je de office applicaties op Mac? Hoe bekom je een Microsoft 365-licentie voor je eigen thuiscomputer?
Hoe installeer je de office applicaties op Mac?
Als je een profiel hebt op Office 365, heb je ook het recht om thuis op je Mac of op je PC Microsoft Office te installeren op maximaal 5 toestellen.
Zo kan je heel makkelijk thuis werken.
- Zorg dat je een internetverbinding hebt
- Ga naar de portaalsite van Office 365: https://portal.office.com/(opent in nieuw venster)
- Meld je aan met je e-mail adres als gebruikersnaam en bijhorend wachtwoord
- Klik links bovenaan op Office 365
- Kies vervolgens rechts bovenaan op Installeer Office
- Volg stapsgewijs de installatieprocedure
Opmerkingen
- éénmaal geïnstalleerd, zal je één programma (zoals Word, Excel, ...) moeten openen en je aanmelden met je Office 365-gebruiker. Dit is om je licentie te activeren.
- Als je ooit de Vlaamse overheid verlaat, zal je licentie op Office ook gedesactiveerd worden.
Let op
- Deze Office licentie is persoonlijk (aan jouw Office 365 account verbonden) en mag enkel geïnstalleerd worden op een toestel dat van jou is en door jou wordt gebruikt.
- Check ook even binnen je entiteit of er afspraken zijn gemaakt over het gebruik van deze Office licentie op niet vo-toestellen.