Gedaan met laden. U bevindt zich op: Hoe kan je je itsme-account heractiveren? Vragen en antwoorden over jouw toestellen

Hoe kan je je itsme-account heractiveren?

Wanneer je eerder je itsme-account had geblokkeerd, kan je beslissen om deze terug te heractiveren zodat je de itsme-app opnieuw kan gebruiken.

  • Stap 1

    Surf naar https://www.itsme-ID.com(opent in nieuw venster) en selecteer Mijn Account > Activeer je itsme

  • Stap 2

    Geef je gsm-nummer in

  • Stap 3

    Bevestig je identiteitsgegevens: controleer je gegevens en bevestig de heractivatie van je itsme-account

  • Stap 4

    Steek je eID in de kaartlezer en geef de pincode van je eID in

  • Stap 5

    Je account is vanaf dan weer bruikbaar. Je ontvangt een sms ter bevestiging

Tips

  • Had je je itsme-account ooit aangemaakt via je bank, dan zal je een nieuw identificatietoken moeten aanvragen via de itsme app op je smartphone of opnieuw langs gaan bij je bank.
  • Heb je nog andere vragen over itsme? Raadpleeg dan https://www.itsme.be/faq(opent in nieuw venster)