Gedaan met laden. U bevindt zich op: Een probleem met de kaart melden De kaart gebruiken

Een probleem met de kaart melden

Heeft u een fout gezien op een kaart(laag)? Of wenst u een ander probleem te melden? Met de meldingsfunctie kan u vragen, problemen, suggesties, … over een specifieke kaartlaag doorsturen.

Stappen om een probleem te melden

  1. Zorg er eerst voor dat u sterk genoeg ingezoomd bent in de configuratie (kaartlagen, POIs,...) waarin het probleem zich situeert. De details van wat u op het scherm ziet worden immers automatisch opgeslagen in een URL en samen met uw omschrijving van het probleem mee verzonden naar de helpdesk.
  2. Klik rechts bovenaan het scherm op Hulp nodig > Meld een probleem met de kaart
    er verschijnt een pop-up op het scherm.
  3. Klik Klik hier om het formulier te openen.
    het formulier opent.
  4. Selecteer Type melding, Datalaag en Onderwerp.
  5. Klik Volgende.
  6. Voeg één of meerdere contactpersonen toe met de knop Toevoegen.
  7. Klik Bevestigen.
    → De geselecteerde contactpersonen zullen een antwoord van de helpdesk ontvangen.