Gedaan met laden. U bevindt zich op: Contact bij vragen over e-facturatie E-facturatie
Contact bij vragen over e-facturatie
Heb je als leverancier, aankoper van de Vlaamse overheid, Orafingebruiker of eigenaar van financiële systemen van de Vlaamse overheid nog vragen over e-facturatie naar de overheid? Dan lees je hieronder wie je kan contacteren.
Je bent leverancier
- Wil je weten hoe je aan e-facturatie naar de overheid kan doen?
Dat lees je op webpagina voor leveranciers. - Heeft je overheidsklant je e-factuur niet ontvangen? Neem eerst contact op met de aankoper of je contactpersoon bij de overheid, en/ of met de federale helpdesk van BOSA.(opent in nieuw venster)
- Voor e-facturatie B2B, dus naar andere ondernemingen, neemt contact op met je software leverancier. Daarvoor kan je niet bij de overheidsdiensten terecht.
Je bent aankoper bij de Vlaamse overheid
- Je wilt weten hoe je je leverancier kan begeleiden?
Verwijs naar de webpagina voor leveranciers. - Je vindt de e-factuur niet in Orafin? Contacteer de helpdesk van Orafin(opent in uw e-mail applicatie).
- Je hebt een vraag, maar je gebruikt een ander financieel systeem dan Orafin?
Contacteer dan de beheerder van dit financieel systeem. - Je hebt een algemene vraag over e-facturatie? Raadpleeg de webpagina's van de (opent in nieuw venster)Federale Overheidsdienst Beleid en Ondersteuning(opent in nieuw venster).
- Leveranciers met vragen over e-facturatie naar andere bedrijven, verwijs je door naar hun software leverancier.
Je bent eigenaar van een financieel systeem van de Vlaamse overheid
- Je hebt technische vragen over e-facturatie?
Contacteer de federale helpdesk van BOSA(opent in nieuw venster)