Gedaan met laden. U bevindt zich op: Ligeca - Ombudsdienst Consumentengeschillen Advocatuur
Ligeca - Ombudsdienst Consumentengeschillen Advocatuur
Ligeca is de Ombudsdienst Consumentengeschillen Advocatuur. Mevrouw Isabel Goris is ombudsman. Zij zal bemiddelen bij consumentengeschillen tussen cliënten en advocaten. De cliënt heeft nu de keuze tussen bemiddeling door de ombudsdienst en een gerechtelijke tussenkomst.
Als cliënt kunt u uw klacht indienen:
- online via het klachtenformulier(opent in nieuw venster) op de website ligeca.be
- per mail
- per brief
- of per fax.
Een advocaat die ontevreden is over de samenwerking met zijn cliënt kan ook een klacht neerleggen bij de ombudsdienst.
Contactgegevens
Ligeca - Ombudsdienst Consumentengeschillen Advocatuur
- Website
- oca.ligeca.be opent in nieuw venster
- Contactformulier
- https://dossier.ligeca.be opent in nieuw venster
- oca@ligeca.be
- Telefoon
- 02 307 72 20
- Fax
- 02 307 72 21
- Adres
Ligeca - Ombudsdienst Consumentengeschillen Advocatuur
Staatsbladsstraat 8, 1000 Brussel, België
Routeplanner opent in nieuw venster