Blender - 3D-Design & Graphics
Syntra BIZZ
ODB-1002898
op: 18 september 2023
Deze opleiding komt in aanmerking voor
- Opleidingscheques
- Vlaams opleidingsverlof
Aantal uren: 32 uur
Eindbeoordeling voorzien: nee
Blended leren: nee
Mentoropleiding: nee
Extra informatie: https://www.syntra-ab.be/opleidingen/blender-3d-design-graphicsopent in nieuw venster
Doelgroep
Deze opleiding richt zich op creatieve professionals in de grafische of audiovisuele sector die 3D willen integreren in hun werk. Je werkt bijvoorbeeld al met Adobe Creative Cloud (bv. Photoshop, Illustrator, Premiere, After Effects) en bent niet onbekend met tools als keyframes.
Voorwaarden
Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive
Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof, Vlaams opleidingskrediet en opleidingscheques voor werknemers
Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau
Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).
Verhoogde tegemoetkoming 1
Als u geen diploma secundair onderwijs hebt, kan u voor deze opleiding een opleidingscheque aanvragen waarvan de subsidie gelijk is aan het factuurbedrag, met een maximum van 250 euro per schooljaar.
Inhoud van de opleiding
Tijdens de opleiding 3D-Design met Blender krijg je de belangrijkste technieken onder de knie om met de software aan de slag te gaan. We leren je de interface en belangrijkste tools van het programma kennen en focussen vervolgens op 4 grote bouwstenen. We gaan hiervoor tijdens de lessen actief aan de slag, zodat je tegen het einde van de opleiding al tot indrukwekkende resultaten kan komen.
Modeling: op een efficiënte manier designs uitwerken met gebruik van bestaande 3D-modellen, het maken van je eigen objecten en het creëren van prachtige omgevingen met behulp van Megascans.
Design, visuele storytelling en compositie in 3D.
Animatie (basis) om je werk net die extra push te geven. We richten ons hierbij voornamelijk op camera-angles en de bouwstenen van animatie.
Shading en Rendering: de volledige kracht van 3D-animatie ontdekken. Geef je objecten en producten hun eigen visuele identiteit en leer hoe je een passende belichting kan maken in 3D.