Overslaan en naar de inhoud gaan
  1. Departement Werk en Sociale Economie
  2. Leren
Departement Werk en Sociale Economie
Leren

Kennisplatform Departement Werk en Sociale Economie

  • Contact
  • Over het kennisplatform
  • Overzicht
  • Welzijn en organisatie
  • Leren
  • Inclusieve samenleving
  • Economie
  • Omgeving
  • Governance
  • Terug- en vooruitblik
Gedaan met laden. U bevindt zich op: Leren Departement Werk en Sociale Economie

Leren

Hier vindt u bijdrages over de link tussen leren en de arbeidsmarkt, op het niveau van het individu, de organisatie en de samenleving.

Jaarrapport Vlaamse opleidingsincentives. Schooljaar 2021-2022
Jaarrapport Vlaamse opleidingsincentives. Schooljaar 2021-2022
Nieuwsbericht
Loopbaangerichte opleidingen met Vlaamse opleidingsincentives
Loopbaangerichte opleidingen met Vlaamse opleidingsincentives
Nieuwsbericht
Bevolkingsbevraging 2021: bekendheid Vlaamse opleidingsincentives
Bevolkingsbevraging 2021: bekendheid Vlaamse opleidingsincentives
Nieuwsbericht
Green skills: Een onderzoek naar de nood aan groene vaardigheden in Vlaanderen
Green skills: Een onderzoek naar de nood aan groene vaardigheden in Vlaanderen
Nieuwsbericht
Levenslang leren bij organisaties
Levenslang leren bij organisaties
Nieuwsbericht
Verzameling aan inzichten over levenslang leren
Verzameling aan inzichten over levenslang leren
Nieuwsbericht
E-leren in Vlaanderen (2021)
E-leren in Vlaanderen (2021)
Nieuwsbericht
OESO Skills Strategy: implementatie-advies voor Vlaanderen
OESO Skills Strategy: implementatie-advies voor Vlaanderen
Nieuwsbericht
Actieplan levenslang leren
Actieplan levenslang leren
Nieuwsbericht
Viona-onderzoek naar een leer- en loopbaanrekening in Vlaanderen
Viona-onderzoek naar een leer- en loopbaanrekening in Vlaanderen
Nieuwsbericht
Alternerend leren in het schooljaar 2020-2021
Alternerend leren in het schooljaar 2020-2021
Nieuwsbericht
Jaarrapport Vlaamse opleidingsincentives - schooljaar 2020-2021
Jaarrapport Vlaamse opleidingsincentives - schooljaar 2020-2021
Nieuwsbericht
Wie kiest voor duaal leren? Analyse van de instroom en beleidsaanbevelingen op basis van gedragsinzichten
Wie kiest voor duaal leren? Analyse van de instroom en beleidsaanbevelingen op basis van gedragsinzichten
Nieuwsbericht
Denkwerk: groene transitie
Denkwerk: groene transitie
Nieuwsbericht
Opleidingsdeelname en opleidingsinspanningen van werkgevers in Vlaanderen – monitoringsrapport 2021
Opleidingsdeelname en opleidingsinspanningen van werkgevers in Vlaanderen – monitoringsrapport 2021
Nieuwsbericht
Alternerend leren in Vlaanderen en Europa: hoe werken arbeidsmarkt en onderwijs samen
Alternerend leren in Vlaanderen en Europa: hoe werken arbeidsmarkt en onderwijs samen
Nieuwsbericht
Levenslang leren: een onderzoek naar de persona's, drempels en hefbomen van burgers met een leernood
Levenslang leren: een onderzoek naar de persona's, drempels en hefbomen van burgers met een leernood
Nieuwsbericht
Levenslang leren: een onderzoek naar de persona’s, drempels en hefbomen bij opleidingsverstrekkers bij de ontwikkeling van een nieuw opleidingsaanbod
Levenslang leren: een onderzoek naar de persona’s, drempels en hefbomen bij opleidingsverstrekkers bij de ontwikkeling van een nieuw opleidingsaanbod
Nieuwsbericht
Duaal leren in Vlaanderen: lessen uit onderzoek
Duaal leren in Vlaanderen: lessen uit onderzoek
Nieuwsbericht
Naar een leer- en loopbaanoffensief: tweede advies van arbeidsmarktexperten
Naar een leer- en loopbaanoffensief: tweede advies van arbeidsmarktexperten
Nieuwsbericht
Rotatie tussen leerwerkplekken: praktijkvoorbeelden en voordelen voor ondernemingen en lerenden
Rotatie tussen leerwerkplekken: praktijkvoorbeelden en voordelen voor ondernemingen en lerenden
Nieuwsbericht
Literatuurstudie: naar succesvol mentorschap bij alternerende opleidingen
Literatuurstudie: naar succesvol mentorschap bij alternerende opleidingen
Nieuwsbericht
De individuele leer-en loopbaanrekening: inspirerende voorbeelden
De individuele leer-en loopbaanrekening: inspirerende voorbeelden
Nieuwsbericht
Naar een leer-en loopbaanrekening in Vlaanderen
Naar een leer-en loopbaanrekening in Vlaanderen
Nieuwsbericht
Alternerend leren in het schooljaar 2019-2020
Alternerend leren in het schooljaar 2019-2020
Nieuwsbericht
Procesevaluatie van het decreet tot regeling van bepaalde aspecten van alternerende opleidingen
Procesevaluatie van het decreet tot regeling van bepaalde aspecten van alternerende opleidingen
Nieuwsbericht
E-leren in Vlaanderen (2020)
E-leren in Vlaanderen (2020)
Nieuwsbericht
Technologie en duaal leren: een behoeftebevraging
Technologie en duaal leren: een behoeftebevraging
Nieuwsbericht
Beroepsonderwijs en duaal leren in Denemarken
Beroepsonderwijs en duaal leren in Denemarken
Nieuwsbericht
De kenmerken van duaal leren
De kenmerken van duaal leren
Nieuwsbericht

Volg ons

Volg ons op sociale media (Twitter en LinkedIn) of schrijf u in op onze nieuwsbrief, Werkzin-e.

Schrijf u in

Kennisdomeinen

  • Over het kennisplatform
  • Welzijn en organisatie
  • Leren
  • Inclusieve samenleving
  • Economie
  • Omgeving
  • Governance

Terug- en vooruitblik

  • Lopende onderzoeken opent in nieuw venster
  • Afgelopen events opent in nieuw venster
  • Jaaroverzicht onderzoek opent in nieuw venster
  • Onderzoek voor 2021 opent in nieuw venster

Relevante websites

  • Departement Werk en Sociale Economie
  • Publicaties van het Departement Werk en Sociale Economie
  • Duaal leren opent in nieuw venster
  • ESF Vlaanderen opent in nieuw venster
  • Sociale economie opent in nieuw venster
  • Steunpunt Werk opent in nieuw venster

ZOEKEN OP DEPARTEMENT WERK EN SOCIALE ECONOMIE
Er zijn geen resultaten gevonden voor uw zoekopdracht
  • Controleer de schrijfwijze van uw zoekopdracht
  • Probeer uw zoekopdracht anders te verwoorden