Gelieve de volgende twee stappen te doorlopen. Mocht u daarbij problemen ondervinden, neem dan contact op via het gratis nummer 1700. Wij helpen u graag verder.

  • Stap 1

    Ga naar 'Mijn Digitale Sleutels' en meld u aan

    Meld u aan op Mijn Digitale sleutels ((opent in nieuw venster)). Dit kan bijvoorbeeld met uw eID en kaartlezer, met de Itsme-app, of met een beveiligingscode. U bevindt zich nu op de pagina waar u uw digitale sleutels kunt beheren.

  • Stap 2

    Klik op de tweede tab 'Mijn profiel'

    Uw identiteitsgegevens (onder uw contactgegevens) zouden correct getoond moeten worden, zoals gekend in het Rijksregister.

Screenshot Mijn digitale sleutels: Mijn profiel

Staan uw gegevens correct? Dan staan deze ook correct in het Rijksregister.

  • In Mijn Burgerprofiel wordt uw naam opnieuw ingeladen. Die zal vanaf nu correct getoond worden zodra u opnieuw aanmeldt.
  • Voor andere problemen kunt u best contact opnemen met de bevoegde dienst, zodat ze kunnen nagaan wat er misliep.

Staan uw gegevens niet correct? Dan staan deze fout geregistreerd in het Rijksregister. Neem contact op met uw gemeente om uw gegevens te corrigeren.