Technisch spreekuur Digitaal Vlaanderen: persoonlijke en snelle ondersteuning
Heeft u vragen over een lopend dossier of een integratie op de platformen en bouwstenen van Digitaal Vlaanderen? U bent voortaan wekelijks welkom op het technisch spreekuur waar u rechtstreeks in gesprek kunt gaan met onze experten. Geen chatbot of standaard vragenformulier, maar een persoonlijk gesprek met iemand die u concreet verder kan helpen.
Dit nieuwe technische spreekuur vervangt de vroegere technische spreekuren van Mijn Burgerprofiel en Basisfuncties IT-platform. Met dit interdisciplinaire spreekuur bundelen we onze expertise en hoeft u voortaan maar één wekelijkse sessie in uw agenda aan te stippen .
Het spreekuur is iedere dinsdag vrij toegankelijk van 10:00 tot 11:00 uur. Het staat open voor alle partners van Digitaal Vlaanderen: lokale besturen, Vlaamse overheidsdiensten, andere publieke organisaties en diensten- of softwareleveranciers. Onze experten beantwoorden uw vragen over onze platformen en bouwstenen.
- Loketplatform: bouwstenen voor digitale loketten (o.a. Mijn Burgerprofiel), contactcenter, IPDC, digitaal ondertekenen en Webplatform
- Basisfuncties IT-platform: ICT-oplossingen voor veiligheidsbouwstenen, zoals Toegangsbeheer (ACM), Beheerportaal, Gebruikersbeheer (IDM), DCBaaS, PAMaaS en KMSaaS
- Dataplatform: data-oplossingen zoals MAGDA
We streven ernaar om u tijdens het spreekuur een helder antwoord te bieden op uw vraag. Is er meer tijd nodig? Dan zorgen we ervoor dat uw vraag bij de juiste expert terechtkomt voor verdere opvolging.
Deelnemen aan het technisch spreekuur
Deelnemen kan zonder inschrijven, elke dinsdag van 10:00 tot 11:00 uur via onderstaande Microsoft Teams-link:
U kunt met uw vragen ook altijd terecht bij de Servicedesk van Digitaal Vlaanderen(opent in nieuw venster), het centraal contactpunt om IT-ondersteuning te krijgen, vragen te stellen of problemen te melden.