Dienstverlening

De dienstverlening van het E-depot omvat:

  • Het gebruik van alle functionaliteiten van het E-depot (zie onderaan deze pagina);
  • Twee releases per jaar. Elke release brengt bijkomende functionaliteiten of verbeteringen met zich mee;
  • Klassikale opleiding over het gebruik van het E-depot;
  • Train-de-trainer opleiding die informatiebeheerders in staat stelt om medewerkers op te leiden;
  • Functionele ondersteuning, onder meer begeleiding bij een integratie;
  • Het gebruik van een testomgeving;
  • Het gebruik van de standaard API’s (application programming interface);
  • Gebruikersdocumentatie en API-documentatie;
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan de gebruikersgroep;
  • Toegang tot de helpdesk. Deze is beschikbaar op werkdagen van 9 tot 17 uur.

Kosten

Voorwaarde: om te kunnen aansluiten op het E-depot dien je aangesloten te zijn op het Serieregister.

Eenmalige aansluitingskost: 5.000 euro per instantie

Elke afnemende instantie betaalt een eenmalige bijdrage voor de aansluiting op het E-depot. Dit bedrag is verschuldigd in het jaar van activatie van de dienst.

Voordelen

Functionaliteiten

Hier zie je de basisfunctionaliteiten van het E-depot. Deze functionaliteiten zijn aanwezig vanaf de eerste release van de toepassing. Geplande ontwikkelingen kan je terug vinden op de release- en roadmap.