Gedaan met laden. U bevindt zich op: Vakantieregeling administratieve medewerkers en administratief personeel Vakantieregeling niet-onderwijzend personeel

Vakantieregeling administratieve medewerkers en administratief personeel

Voor wie?

Deze informatie is voor:

  • De administratieve medewerkers en het administratief personeel van basis- en secundair onderwijs, zelfstandige leersteuncentra, deeltijds kunstonderwijs en centra voor volwassenenonderwijs
  • Het administratief en technisch personeel van hogescholen en universiteiten

Naar de info voor onderwijzend personeel.

Vakantieregeling ATP hogescholen

Als lid van het administratief en technisch personeel heb je elk jaar recht op minstens 35 werkdagen vakantie. Je hogeschool kan de opname van die vakantiedagen laten afhangen van de organisatie van het academiejaar.

Vakantieregeling ATP universiteiten

Je universiteit kan een eigen vakantieregeling uitwerken voor de leden van het administratief en technisch personeel. Deed ze dat niet, dan is de vakantieregeling van het personeel van de diensten van de Vlaamse overheid van toepassing.

Vakantieregeling administratieve medewerkers en personeelsleden niet-hoger onderwijs

De vakantieregeling in het niet-hoger onderwijs geldt in alle onderwijsnetten voor:

  • De administratieve medewerkers in het basis-, secundair en volwassenenonderwijs
  • Het administratief personeel in het secundair onderwijs en het deeltijds kunstonderwijs
  • De administratieve medewerkers in de zelfstandige leersteuncentra
  • De administratieve medewerkers in de onderwijsinternaten (mits een aantal uitzonderingen)

De regeling geldt niet voor het administratief personeel van:

  • Semi-internaten
  • Centra voor basiseducatie (Ligo-CBE’s)
  • Centra voor leerlingenbegeleiding (CLB’s)

Voor directies, administraties en besturen