Gedaan met laden. U bevindt zich op: Blender - 3D-Design & Graphics

Blender - 3D-Design & Graphics

Opleidingsverstrekker
Syntra BIZZ
Registratienummer
ODB-1002898
Geregistreerd
op: 18 september 2023

Deze opleiding komt in aanmerking voor

  • Opleidingscheques
  • Vlaams opleidingsverlof

Aantal uren: 32 uur

Eindbeoordeling voorzien: nee

Blended leren: nee

Mentoropleiding: nee

Extra informatie: https://www.syntra-ab.be/opleidingen/blender-3d-design-graphics(opent in nieuw venster)

Doelgroep

Deze opleiding richt zich op creatieve professionals in de grafische of audiovisuele sector die 3D willen integreren in hun werk. Je werkt bijvoorbeeld al met Adobe Creative Cloud (bv. Photoshop, Illustrator, Premiere, After Effects) en bent niet onbekend met tools als keyframes.

Voorwaarden

  • Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive

    Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof(opent in nieuw venster), Vlaams opleidingskrediet(opent in nieuw venster) en opleidingscheques voor werknemers(opent in nieuw venster)

  • Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

    Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP). In de aanvraag van de opleidingscheque wordt automatisch de opleidingscode ODB-P00001 ingevuld.

  • Vrijstelling individuele bijdrage

    Als u geen diploma secundair onderwijs hebt en u koopt voor deze opleiding een opleidingscheque aan, dan betaalt de Vlaamse overheid het volledige bedrag van de opleidingscheque.

Inhoud van de opleiding

Tijdens de opleiding 3D-Design met Blender krijg je de belangrijkste technieken onder de knie om met de software aan de slag te gaan. We leren je de interface en belangrijkste tools van het programma kennen en focussen vervolgens op 4 grote bouwstenen. We gaan hiervoor tijdens de lessen actief aan de slag, zodat je tegen het einde van de opleiding al tot indrukwekkende resultaten kan komen.

Modeling: op een efficiënte manier designs uitwerken met gebruik van bestaande 3D-modellen, het maken van je eigen objecten en het creëren van prachtige omgevingen met behulp van Megascans.
Design, visuele storytelling en compositie in 3D.
Animatie (basis) om je werk net die extra push te geven. We richten ons hierbij voornamelijk op camera-angles en de bouwstenen van animatie.
Shading en Rendering: de volledige kracht van 3D-animatie ontdekken. Geef je objecten en producten hun eigen visuele identiteit en leer hoe je een passende belichting kan maken in 3D.