Customer Experience Manager
SYNTRA
ODB-Z00113
op: 1 september 2019
Deze opleiding komt in aanmerking voor
- Opleidingscheques
- Vlaams opleidingsverlof
- Vlaams opleidingskrediet
Aantal uren: 507 uur
Eindbeoordeling voorzien: nee
Blended leren: nee
Mentoropleiding: nee
Extra informatie: http://www.syntra.beopent in nieuw venster
Voorwaarden
Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive
Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof, Vlaams opleidingskrediet en opleidingscheques voor werknemers
Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau
Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).
Opleidingskrediet: beperkende voorwaarde opleidingsniveau
Deze opleiding kan je volgen met Vlaams opleidingskrediet. Hou er wel rekening mee dat als u hooggeschoold bent (graduaats-, bachelor- of masterdiploma), u deze opleiding enkel mag volgen als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).
Modules
- Customer Experience Manager (7641) | ODB-Z00113-001 | 1 uur
- Raamwerk Customer Experience Management | ODB-Z00113-010 | 44 uur
- Stage Customer Experience Manager | ODB-Z00113-012 | 160 uur
- Meten van de Customer Experience | ODB-Z00113-014 | 20 uur
- Customer Experience Manager | ODB-Z00113-015 | 1 uur
- Introductie Customer Experience (7628) | ODB-Z00113-002 | 72 uur
- Customer Experience Management (7629) | ODB-Z00113-003 | 80 uur
- Presentatietechnieken (7630) | ODB-Z00113-004 | 16 uur
- Bedrijfs- en beursbezoeken (7632) | ODB-Z00113-005 | 12 uur
- Toegepaste bedrijfsvoering (7631) | ODB-Z00113-006 | 20 uur
- Introductie tot de Customer Experience Manager | ODB-Z00113-007 | 30 uur
- Presentatietechnieken en pitchen | ODB-Z00113-008 | 20 uur
- De nieuwe consument | ODB-Z00113-009 | 24 uur
Inhoud van de opleiding
Tegemoet komen aan de noden van de markt (data, digitalisering, beleving), inspelen op de veranderende verkoops , marketing en belevingstechnieken. Voor de onderneming voldoende meerwaarde kunnen creëren en waarde voor de klant kunnen aantonen. Een 360 visie op de klant ontwikkelen om van daaruit sluitende adviezen te genereren