Gedaan met laden. U bevindt zich op: Customer Experience Manager

Customer Experience Manager

Opleidingsverstrekker

SYNTRA

Registratienummer

ODB-Z00113

Geregistreerd

op: 1 september 2019

Deze opleiding komt in aanmerking voor

  • Opleidingscheques
  • Vlaams opleidingsverlof
  • Vlaams opleidingskrediet

Aantal uren: 507 uur

Eindbeoordeling voorzien: nee

Blended leren: nee

Mentoropleiding: nee

Extra informatie: http://www.syntra.beopent in nieuw venster

Voorwaarden

  • Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive

    Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof, Vlaams opleidingskrediet en opleidingscheques voor werknemers

  • Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

    Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).

  • Opleidingskrediet: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

    Deze opleiding kan je volgen met Vlaams opleidingskrediet. Hou er wel rekening mee dat als u hooggeschoold bent (graduaats-, bachelor- of masterdiploma), u deze opleiding enkel mag volgen als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).

Modules

  • Customer Experience Manager (7641) | ODB-Z00113-001 | 1 uur
  • Raamwerk Customer Experience Management | ODB-Z00113-010 | 44 uur
  • Stage Customer Experience Manager | ODB-Z00113-012 | 160 uur
  • Meten van de Customer Experience | ODB-Z00113-014 | 20 uur
  • Customer Experience Manager | ODB-Z00113-015 | 1 uur
  • Introductie Customer Experience (7628) | ODB-Z00113-002 | 72 uur
  • Customer Experience Management (7629) | ODB-Z00113-003 | 80 uur
  • Presentatietechnieken (7630) | ODB-Z00113-004 | 16 uur
  • Bedrijfs- en beursbezoeken (7632) | ODB-Z00113-005 | 12 uur
  • Toegepaste bedrijfsvoering (7631) | ODB-Z00113-006 | 20 uur
  • Introductie tot de Customer Experience Manager | ODB-Z00113-007 | 30 uur
  • Presentatietechnieken en pitchen | ODB-Z00113-008 | 20 uur
  • De nieuwe consument | ODB-Z00113-009 | 24 uur

Inhoud van de opleiding

Tegemoet komen aan de noden van de markt (data, digitalisering, beleving), inspelen op de veranderende verkoops , marketing en belevingstechnieken. Voor de onderneming voldoende meerwaarde kunnen creëren en waarde voor de klant kunnen aantonen. Een 360 visie op de klant ontwikkelen om van daaruit sluitende adviezen te genereren