Customer Experience Manager
SYNTRA
ODB-Z00113
op: 1 september 2019
Deze opleiding komt in aanmerking voor
- Opleidingscheques
- Vlaams opleidingsverlof
- Vlaams opleidingskrediet
Aantal uren: 509 uur
Eindbeoordeling voorzien: ja
Blended leren: nee
Mentoropleiding: nee
Extra informatie: http://www.syntra.be opent in nieuw venster
Voorwaarden
Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive
Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof, Vlaams opleidingskrediet en opleidingscheques voor werknemers
Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau
Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).
Opleidingskrediet: beperkende voorwaarde opleidingsniveau
Deze opleiding kan je volgen met Vlaams opleidingskrediet. Hou er wel rekening mee dat als u hooggeschoold bent (graduaats-, bachelor- of masterdiploma), u deze opleiding enkel mag volgen als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).
Verhoogde tegemoetkoming 1
Als u geen diploma secundair onderwijs hebt, kan u voor deze opleiding een opleidingscheque aanvragen waarvan de subsidie gelijk is aan het factuurbedrag, met een maximum van 250 euro per schooljaar.
Modules
- Customer Experience Manager (7641) | ODB-Z00113-001 | 1 uur
- Raamwerk Customer Experience Management (blended) | ODB-Z00113-010 | 44 uur
- Coaching stage/ 3u | ODB-Z00113-011 | 3 uur
- Stage Customer Experience Manager | ODB-Z00113-012 | 160 uur
- Eindwerkbegeleiding Customer experience manager | ODB-Z00113-013 | 4 uur
- Meten van de Customer Experience | ODB-Z00113-014 | 20 uur
- Customer Experience Manager | ODB-Z00113-015 | 1 uur
- Introductie Customer Experience (7628) | ODB-Z00113-002 | 72 uur
- Customer Experience Management (7629) | ODB-Z00113-003 | 80 uur
- Presentatietechnieken (7630) | ODB-Z00113-004 | 16 uur
- Bedrijfs- en beursbezoeken (7632) | ODB-Z00113-005 | 12 uur
- Toegepaste bedrijfsvoering (7631) | ODB-Z00113-006 | 20 uur
- Introductie tot de Customer Experience Manager (Blended) | ODB-Z00113-007 | 32 uur
- Presentatietechnieken en pitchen | ODB-Z00113-008 | 20 uur
- De nieuwe consument | ODB-Z00113-009 | 24 uur
Inhoud van de opleiding
Als Customer experience manager ben je verantwoordelijk voor het creëren en implementeren van een uitstekende klantbeleving bij jouw bedrijf. Dit betekent dat je de verwachtingen van klanten begrijpt en daarop inspeelt om hun ervaring met jouw bedrijf te verbeteren. Als Customer experience manager moet je over een breed scala aan vaardigheden en kennis beschikken: Inzicht in de klant: wie zijn jouw klanten? Wat zijn hun behoeften en hoe gedragen ze zich? Welke touchpoints hebben ze met jouw bedrijf en hoe kan je hun ervaring op elk punt verbeteren? Communicatie: je leert effectief te communiceren met klanten, collega's en leidinggevenden. Dit omvat zowel mondelinge als schriftelijke communicatie, en het vermogen om te luisteren en feedback te geven. Analyse: je leert om gegevens te analyseren, om trends te identificeren en potentiële problemen op te sporen. Dit omvat het gebruik van tools zoals enquêtes, klantenfeedback en het verzamelen van data over klantgedrag. Projectmanagement: je bent in staat om proje