Gedaan met laden. U bevindt zich op: De drie fundamenten van Customer Delight

De drie fundamenten van Customer Delight

Opleidingsverstrekker

All In Motion

Registratienummer

ODB-1001577

Geregistreerd

op: 1 september 2020

Deze opleiding komt in aanmerking voor

  • Opleidingscheques
  • Vlaams opleidingsverlof

Aantal uren: 100 uur

Eindbeoordeling voorzien: nee

Blended leren: nee

Mentoropleiding: nee

Doelgroep

Individueel (open sessie) of als team (In Company); offline en/of online.

  • Voor individuele personen en teams, op locatie, offsite of online.
  • Iedereen die men klanten werkt.
  • Voor iedereen die met zijn of haar organisatie meer wil dan klantentevredenheid.
  • Voor leidinggevenden die hun team klantgerichter willen maken.

Voorwaarden

  • Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive

    Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof, Vlaams opleidingskrediet en opleidingscheques voor werknemers

  • Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

    Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).

Modules