Gedaan met laden. U bevindt zich op: Uitvoerder infra

Uitvoerder infra

Opleidingsverstrekker

Constructiv

Registratienummer

ODB-0002845

Geregistreerd

op: 1 september 2019

Deze opleiding komt in aanmerking voor

  • Opleidingscheques
  • Vlaams opleidingsverlof

Aantal uren: 240 uur

Eindbeoordeling voorzien: nee

Blended leren: nee

Mentoropleiding: nee

Doelgroep

Arbeider PC124

Voorwaarden

  • Specifieke voorwaarden per opleidingsincentive

    Elke opleidingsincentive heeft zijn eigen specifieke voorwaarden om te bepalen of u recht heeft. Kijk na of u voldoet aan de voorwaarden van de opleidingsincentive waarvan u gebruik wil maken (Vlaams opleidingsverlof, Vlaams opleidingskrediet en opleidingscheques voor werknemers

  • Opleidingscheques: beperkende voorwaarde opleidingsniveau

    Deze opleiding kan u betalen met een opleidingscheque. Bent u hooggeschoold (u behaalde een graduaats-, bachelor- of masterdiploma)? Dan kan dat enkel als u een ‘attest loopbaanbegeleiding’ heeft van maximaal 6 jaar oud. In dit attest verklaart een loopbaanbegeleider dat de opleiding noodzakelijk is voor de uitvoering van uw persoonlijk ontwikkelplan (POP).

Inhoud van de opleiding

Als uitvoerder bouw / infra is het jouw voornaamste taak om dagelijks leiding te geven aan de medewerkers van projecten in de grond-, water- en wegenbouw. Hiervoor maak je planningen en houd je de projectadministratie bij. Je voert overleg, stelt werkmethoden vast, geeft toolboxmeetings en controleert de werkzaamheden. Je krijgt daarbij vakken als wiskunde en mechanica, riolering, bestekken, begroten, wegenbouw en landmeetkunde. Ook veiligheid (VCA-VOL Leidinggevende) is een verplicht onderdeel van de opleiding. Het is daarnaast belangrijk dat je goed leert leidinggeven, motiveren, communiceren en samenwerken.;
zakelijke communicatie;
landmeten met praktijkdag ;
basiskennis GWW;
inframanagement;
PowerPoint en Excel;
rioleringen, asfaltkennis, straatwerk en constructies;
calculeren, plannen en projecten;
BPV, rekenen, Nederlands en Engels;
miniprojecten.