Digitaal Vlaanderen selecteerde 6 ICT-partners. Zij bieden oplossingen aan in diverse domeinen (percelen). Hun aanbod vervolledigt het ecosysteem van Digitaal Vlaanderen:

  • Service-Integratiediensten: Atos
  • Werkplekdiensten: Cegeka
  • Cloud- en datacenterdiensten: Atos
  • Netwerkdiensten: Proximus
  • Applicatiediensten: Atos, Cronos, DXC-Cegeka
  • Mainframediensten: DXC

Data-innovatie en het weerbaarder maken van de digitale overheid staan centraal in de keuze van de partners. De samenwerking betekent een grote sprong voorwaarts voor de digitalisering van de overheid. Ze helpt de overheid wendbaarder en sneller te maken.

De samenwerking gaat in vanaf 1 februari 2022 en loopt tot 31 januari 2029.

Overzicht van de percelen en ICT-partners

In de kijker: ICT-raamcontracten toegelicht

Bestellen

De aanvraag van projecten kan vanaf 1 augustus 2021. Ten laatste vanaf 1 februari 2022 kunnen alle diensten worden besteld.

De handleiding voor het lanceren van Werkaanvragen i.k.v. projecten & ondersteuningsopdrachten kan u hier (PDF bestand opent in nieuw venster) terugvinden.

Indien u toch problemen heeft om toegang te krijgen tot het nieuwe bestelportaal, dringend werkaanvraag, …, kan u contact opnemen via mail (opent in uw e-mail applicatie) of het klantenserviceportaal ((opent in nieuw venster)).


Incidenten

Eerste hulp bij computerproblemen

Kijk eerst of je het probleem zelf kunt oplossen door jouw pc opnieuw te starten. Controleer ook of het netsnoer, de netwerkkabel en andere kabels goed verbonden zijn met jouw pc en met het stopcontact. Kijk eens in de helpfiles van de software of in de kennisdatabank van de ICT-Partners (via de zoekfunctie in het klantenportaal ((opent in nieuw venster)))

Hoe meld ik een computerprobleem?

Indien je het probleem niet zelf kunt oplossen, kan je terecht bij de servicedesk van de ICT-Partners, de operationele ICT-dienstverleners voor de Vlaamse overheid.

Voor meer antwoorden op je vragen en de opvolging van je probleem verwijzen we graag naar de Veelgestelde vragen op het klantenportaal.