Digitaal Vlaanderen selecteerde 6 ICT-partners. Zij bieden oplossingen aan in diverse domeinen (percelen). Hun aanbod vervolledigt het ecosysteem van Digitaal Vlaanderen:

  • Service-Integratiediensten: Atos
  • Werkplekdiensten: Cegeka
  • Cloud- en datacenterdiensten: Atos
  • Netwerkdiensten: Proximus
  • Applicatiediensten: Atos, Cronos, DXC-Cegeka
  • Mainframediensten: DXC

Data-innovatie en het weerbaarder maken van de digitale overheid staan centraal in de keuze van de partners. De samenwerking betekent een grote sprong voorwaarts voor de digitalisering van de overheid. Ze helpt de overheid wendbaarder en sneller te maken.

De samenwerking gaat in vanaf 1 februari 2022 en loopt tot 31 januari 2029.

Overzicht van de percelen en ICT-partners

Bestellen

Bestellen kan via het klantenportaal ((opent in nieuw venster)). Hier vindt u de handleiding voor het lanceren van Werkaanvragen i.k.v. projecten & ondersteuningsopdrachten. (PDF bestand opent in nieuw venster)

Als u problemen hebt om toegang te krijgen tot het klantenportaal of als u een dringende werkaanvraag hebt, kunt u contact opnemen per mail via werkaanvragenbeheer.vo@atos.net.

In de kijker: ICT-raamcontracten toegelicht

Inhoud is aan het laden

Incidenten

Eerste hulp bij computerproblemen

Kijk eerst of u het probleem zelf kunt oplossen door uw pc opnieuw te starten. Controleer ook of het netsnoer, de netwerkkabel en andere kabels goed verbonden zijn met uw pc en met het stopcontact. Kijk eens in de helpfiles van de software of in de kennisdatabank van de ICT-Partners (via de zoekfunctie in het klantenportaal ((opent in nieuw venster)))

Hoe meld ik een computerprobleem?

Als u het probleem niet zelf kunt oplossen, kunt u terecht bij de servicedesk van de ICT-Partners, de operationele ICT-dienstverleners voor de Vlaamse overheid.

Voor meer antwoorden op uw vragen en de opvolging van uw probleem verwijzen we graag naar de Veelgestelde vragen op het klantenportaal.