Ben je ontevreden over de werking van Inter, het expertisecentrum toegankelijkheid?
- Neem contact op voor een gesprek en we zoeken samen naar een oplossing.
- Vind je de oplossing niet goed genoeg? Dan kan je een klacht indienen: per telefoon, brief of e-mail.
Wat is een klacht?
Je hebt een klacht als je ontevreden bent over iets dat het Vlaams expertisecentrum toegankelijkheid Inter deed.
Je kan ook klagen over iets dat Inter niet deed, maar volgens jou wel had moeten doen.
Je klacht moet duidelijk zijn:
zet je naam erbij,
leg kort uit waarover je klacht gaat.
Hoe geef je je klacht door?
- Je richt je klacht rechtstreeks tot de klachtencoördinator.
Je bezorgt je klacht per e-mail, telefoon of brief.
klachtencoordinator@inter.vlaanderen(opent in uw e-mail applicatie)
011 26 50 30
Inter, t.a.v. de klachtencoördinator, Belgiëplein 1, 3510 Hasselt
Als dat kan, vul je het klachtenformulier(Word bestand opent in nieuw venster) in.
Voeg het als bijlage bij je e-mail.
Of druk het af en stuur het met de post.
Wil je liever meteen een persoonlijk gesprek? Maak dan een afspraak via 011 26 50 30.
Wat gebeurt er daarna?
Binnen 10 dagen krijg je een bericht dat je klacht goed ontvangen is.
Een medewerker bekijkt je klacht. De coördinator volgt alles op.
Binnen 45 dagen krijg je een schriftelijk antwoord.
Dit valt niet onder de klachtenprocedure
Anonieme klachten: klachten zonder naam
Vragen om informatie
Klachten over een andere organisatie
Algemene klachten over beleid, plannen of regels
Klachten waarvoor al beroep loopt
Zaken waarvoor je nog in beroep kan gaan (dan gebruik je die procedure).
Klachten die al behandeld zijn
Feiten van meer dan 1 jaar geleden
Ongegronde klachten: klachten zonder duidelijke reden of bewijs.
Klachten waarbij je zelf geen belang hebt.
Niet tevreden met het antwoord?
Niet tevreden met het antwoord op je klacht?
De Vlaamse Ombudsdienst helpt je verder.
Wat gebeurt er met je gegevens?
Inter houdt zich aan de privacywet: de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
We gebruiken je gegevens alleen om je klacht te behandelen.
We delen je gegevens niet met andere organisaties.
Je kan je gegevens inkijken of laten aanpassen.
We bewaren je gegevens hoogstens 3 jaar na je klacht. Daarna verwijderen we ze.