Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klachten over Inter Over Inter

Klachten over Inter

Ben je ontevreden over de werking van Inter, het expertisecentrum toegankelijkheid?

  • Neem contact op voor een gesprek en we zoeken samen naar een oplossing. 
  • Vind je de oplossing niet goed genoeg? Dan kan je een klacht indienen: per telefoon, brief of e-mail.  

Wat is een klacht?

  • Je hebt een klacht als je ontevreden bent over iets dat het Vlaams expertisecentrum toegankelijkheid Inter deed.

  • Je kan ook klagen over iets dat Inter niet deed, maar volgens jou wel had moeten doen.

  • Je klacht moet duidelijk zijn:

    • zet je naam erbij,

    • leg kort uit waarover je klacht gaat.

Hoe geef je je klacht door?

Wat gebeurt er daarna?

  • Binnen 10 dagen krijg je een bericht dat je klacht goed ontvangen is.

  • Een medewerker bekijkt je klacht. De coördinator volgt alles op.

  • Binnen 45 dagen krijg je een schriftelijk antwoord.

Dit valt niet onder de klachtenprocedure

  • Anonieme klachten: klachten zonder naam

  • Vragen om informatie

  • Klachten over een andere organisatie

  • Algemene klachten over beleid, plannen of regels

  • Klachten waarvoor al beroep loopt

  • Zaken waarvoor je nog in beroep kan gaan (dan gebruik je die procedure).

  • Klachten die al behandeld zijn

  • Feiten van meer dan 1 jaar geleden

  • Ongegronde klachten: klachten zonder duidelijke reden of bewijs.

  • Klachten waarbij je zelf geen belang hebt.

Niet tevreden met het antwoord?

Niet tevreden met het antwoord op je klacht?

De Vlaamse Ombudsdienst helpt je verder.

Wat gebeurt er met je gegevens?

Inter houdt zich aan de privacywet: de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

  • We gebruiken je gegevens alleen om je klacht te behandelen.

  • We delen je gegevens niet met andere organisaties.

  • Je kan je gegevens inkijken of laten aanpassen.

  • We bewaren je gegevens hoogstens 3 jaar na je klacht. Daarna verwijderen we ze.