Gedaan met laden. U bevindt zich op: Klachten Over Inter

Klachten

Bent u ontevreden over de werking van Inter? Neem contact op voor een gesprek en we zoeken samen naar een oplossing. 

Vindt u de oplossing niet goed genoeg? Dan kunt u gratis een klacht indienen, per telefoon, brief of e-mail.  

Wat is een klacht?

U hebt een klacht als u ontevreden bent over iets wat Inter gedaan heeft.

Uw klacht kan ook gaan over iets wat Inter niet deed, maar wel had moeten doen volgens u.

Een klacht moet duidelijk zijn. Daarom moet u bij een klacht uw naam meegeven. U moet ook duidelijk omschrijven waarover uw klacht gaat.

Hoe indienen?

Hoe verloopt de behandeling?

  • Binnen de 10 dagen nadat u uw klacht indiende, krijgt u een ontvangstmelding.
  • Een klachtenbehandelaar gaat met uw klacht aan de slag. Een klachtencoördinator volgt alles op.
  • Binnen de 45 dagen nadat u uw klacht indiende, krijgt u schriftelijk antwoord.

De klachtenprocedure is niet van toepassing bij

  • Anoniem ingediende klachten;

  • Informatievragen en meldingen van klachten over derden;

  • Algemene klachten over beleid, beleidsvoornemens en regelgeving;

  • Problemen die juridisch al in beroep zitten;

  • Feiten waarvoor u in beroep kunt gaan om het probleem aan te pakken;

  • Een klacht die al behandeld werd;

  • Feiten die langer dan 1 jaar geleden plaatsvonden;

  • Een ongegronde klacht;

  • Een ontbrekend belang.

Niet tevreden met het antwoord?

Als u niet tevreden bent met het antwoord op uw klacht, kunt u terecht bij de Vlaamse ombudsdienst.

Wat gebeurt er met uw gegevens?

Inter houdt zich aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Uw gegevens worden nooit doorgegeven aan derden en u kunt ze op verzoek inkijken of wijzigen. Na uw klacht worden uw gegevens niet langer dan 3 jaar bewaard en dan worden ze verwijderd.