Doorlichting toegankelijke en inclusieve communicatie
Een doorlichting van uw communicatie? U geeft een paar voorbeelden door, zoals een infoblad, een brochure, websitepagina’s of boodschappen op uw sociale media.
U ontdekt hoe u uw taal toegankelijker en inclusiever maakt voor mensen met een handicap en ouderen, welke wetgeving er bestaat en u krijgt basistips voor uw opmaak, digitale toegankelijkheid en info over toegankelijkheid.
Neem contact op via info@inter.vlaanderen(opent in uw e-mail applicatie) of op 011 26 50 30.
Sjabloon toegankelijkheidspagina voor gemeentelijke website
Net zo belangrijk als werken rond toegankelijkheid, is communiceren over de toegankelijkheid in uw gemeente.
Heeft de website van uw stad of gemeente al een toegankelijkheidspagina?
Neem contact op via info@inter.vlaanderen(opent in uw e-mail applicatie) of op 011 26 50 30 voor een sjabloon.
Vorming klantvriendelijk onthaal
Hoe begeleidt u iemand in een rolstoel of met een verstandelijke beperking het best? Hoe communiceert u met slechthorenden? Hoe gaat u om met een blinde bezoeker?
Het antwoord op die vragen krijgt u in een vorming waarin u leert om mensen met een handicap klantvriendelijk te onthalen.
Neem contact op via info@inter.vlaanderen(opent in uw e-mail applicatie) of op 011 26 50 30.