Gedaan met laden. U bevindt zich op: Problemen met het omgevingsloket?
Problemen met het omgevingsloket?
Heb je problemen met het Omgevingsloket, kan je de helpdesk contacteren. Heeft u vragen over specifieke dossiers, regelgeving,… kan u niet terecht bij de helpdesk.
Waar kan ik terecht met mijn vragen over het loket?
Heeft u problemen met aanmelden, de toepassing zelf? Contacteer dan de helpdesk.
Onderwerp | Instantie |
Problemen met aanmelden | Bel gratis naar 1700 (elke werkdag van 9 tot 19u) |
Problemen tijdens het aanvragen in het Omgevingsloket | Helpdesk Omgevingsloket: Tel: 078/78.78.54 Mail: helpdesk.omgevingsvergunning@vlaanderen.be |
Vraag om verduidelijking van een begrip dat wordt gebruikt in het Omgevingsloket | Departement Omgeving:omgevingsvergunning@vlaanderen.be |
Beter geholpen worden? Installeer teamviewer
Als je problemen ondervindt met het Omgevingsloket, kan de helpdesk je beter begeleiden wanneer ze kan meekijken op je scherm. Dat kan via een programma zoals Teamviewer, dat je vooraf downloadt op je pc.
Andere vragen?
Heeft u vragen over specifieke dossiers, regelgeving,… kan u niet terecht bij de helpdesk.