Gedaan met laden. U bevindt zich op: Je werkt in het onderwijs en hebt een klacht over je personeelsdossier Klacht of melding als onderwijsprofessional

Je werkt in het onderwijs en hebt een klacht over je personeelsdossier

Basis-, secundair, volwassenen- of deeltijds kunstonderwijs, CLB, onderwijsinternaat of leersteuncentrum

  • Stap 1

    Je bestuur

    Meld de gegevens die je betwist eerst aan je personeelssecretariaat of je bestuur.

  • Stap 2

    Agentschap voor Onderwijsdiensten (AGODI)

    Vindt het secretariaat of bestuur geen oplossing, dan kan je dat aan AGODI laten weten.

  • Stap 3

    Bemiddeling

    Ga je na stap 1 en 2 nog niet akkoord, dan bemiddelt het Agentschap voor Onderwijsdiensten (AGODI) tussen jou en je bestuur. ​​

Hoger onderwijs

Heb je een klacht over de inhoud van je personeelsdossier?

  • Stap 1

    Personeelsdienst

    Je hogeschool of universiteit is je werkgever. Contacteer altijd eerst de personeelsdienst van je hogeschool of universiteit.

  • Stap 2

    Agentschap voor Hoger Onderwijs, Volwassenenonderwijs, Kwalificaties en Studietoelagen (AHOVOKS)

    Helpt de personeelsdienst je niet verder? Stuur dan een mail naar personeel.hogeronderwijs@vlaanderen.be(opent in uw e-mail applicatie) .