Gedaan met laden. U bevindt zich op: Optionele integraties Uw gemeente-app met Mijn Burgerprofiel

Optionele integraties

Maak uw keuze uit specifieke integraties die u zelf kunt activeren via het selfserviceportaal of in samenwerking met uw dienstenleverancier kunt laten opzetten. Zo stelt u uw gemeente-app samen op maat van uw organisatie.

Afspraak maken

Om gebruikers via uw gemeente-app een afspraak te laten boeken met uw diensten, heeft u de volgende opties:

  • U werkt vandaag al met een applicatie om afspraken te boeken. U voegt een link naar die applicatie toe aan uw gemeente-app via de servicedesk(opent in nieuw venster).
  • U maakt de koppeling met de API van de applicatie die u gebruikt om afspraken te boeken. Zo zet u een integratie op tussen de applicatie en uw gemeente-app.

Afvalkalender

U kunt de afvalkalender van uw gemeente toevoegen aan de gemeente-app. De kalender wordt afgestemd op het adres van de ophaling. Om een correcte weergave te garanderen, worden bij het raadplegen enkele persoonsgegevens verwerkt: straat, huisnummer, postcode en gemeente

Gebruikers kunnen ook pushmeldingen via Mijn Burgerprofiel ontvangen. Zo worden ze automatisch herinnerd aan de geplande afvalophaling voor hun adres.

Melding doen

Met uw gemeente-app kunnen inwoners eenvoudig meldingen doen over het openbaar domein, zoals weggebreken, sluikstorten of overlast. De app fungeert zo als extra kanaal naast het meldingsformulier op uw website.

Nieuws via een RSS-feed

Om (lokaal) nieuws te tonen in uw gemeente-app, koppelt u de RSS-feed van uw keuze met de app. U kunt deze link doorgeven via de servicedesk(opent in nieuw venster).