Gedaan met laden. U bevindt zich op: Het stappenplan ‘rekrutering en selectie’ 2.0: een nieuwe editie met nieuwe sjablonen Nieuwsberichten
Het stappenplan ‘rekrutering en selectie’ 2.0: een nieuwe editie met nieuwe sjablonen
Wil je een nieuwe medewerker aanwerven of wil je meer weten over de verschillende fasen van rekrutering en selectie binnen de Vlaamse overheid? Dan kun je voortaan aan de slag met het stappenplan ‘rekrutering en selectie’ 2.0. Ontdek hieronder de verschillende voordelen.
Wat zijn de voordelen van het vernieuwde stappenplan?
- Het bevat aangepaste verkorte sjablonen voor selectiereglementen.
- Het stappenplan is zeer overzichtelijk. Het leidt je in 7 fasen doorheen het hele proces, van bij de opstart van een vacature tot en met de indiensttreding van je nieuwe medewerker.
- Alle documentatie (handleidingen en sjablonen) vind je integraal in het stappenplan terug zodat je meteen aan de slag kan.
- Tips van experten arbeidsmarktcommunicatie maken het stappenplan volledig.
Heb je een vraag? Contacteer selecties@vlaanderen.be(opent in uw e-mail applicatie)