Waarom kies jij voor de Vlaamse overheid?
Het Agentschap Overheidspersoneel (AgO) gaat van start met een employerbranding-onderzoek naar 2 doelgroepen: HR-profielen en financiële profielen.
De bedoeling van dit onderzoek is om de doelgroep HR en de doelgroep financiële profielen op de arbeidsmarkt beter te leren kennen en de troeven van de Vlaamse overheid in kaart te brengen.
Onderzoek in 3 fases
- Stap 1
Workshop
Per doelgroepenonderzoek is een workshop voorzien:
- Voor het doelgroepenonderzoek HR-profielen:
- Workshop op 24 juni 2025 van 9 tot 13 uur in het Belpaire gebouw.
- Na de workshop is een lunch voorzien.
- Schrijf je nu in via dit korte formulier(opent in nieuw venster). Dat kan tot en met 25 mei 2025.
- Voor dit doelgroepenonderzoek is AgO op zoek naar 7 HR-collega’s.
- Voor het doelgroepenonderzoek financiële profielen:
- Workshop op 23 juni 2025 van 9 tot 13 uur in het Belpairegebouw.
- Na de workshop is een lunch voorzien.
- Schrijf je nu in via dit korte formulier(opent in nieuw venster). Dat kan tot en met 25 mei 2025.
- Voor dit doelgroepenonderzoek is AgO op zoek naar 2 à 3 HR-collega’s. Die groep vult AgO aan met een aantal financiële profielen.
- Voor het doelgroepenonderzoek HR-profielen:
- Stap 2
1 digitale vervolgmeeting
Deze meeting duurt ongeveer 1 uur.
- Stap 3
Digitale testen
Je gaat individueel aan de slag met het communicatiemateriaal en de teksten. De resultaten van jouw digitale testen helpen om de communicatiemiddelen te verbeteren vanuit het perspectief van de doelgroep. Voor deze testen reken je best op een maximale tijdinvestering van 2 uur.
Als er meer collega’s per doelgroep willen meewerken maakt AgO voor de eerste 2 onderdelen een keuze. De gehele groep wordt sowieso betrokken bij het testen van de communicatiematerialen. Na je inschrijving krijg je alle praktische informatie.