Gedaan met laden. U bevindt zich op: Rapportering Documentendienst Domein rapportering

Rapportering Documentendienst

In het domein rapportering worden rapporten aangeboden over het gebruik van de MAGDA Documentendienst.

Rapporten raadplegen

Via MAGDA Online kunnen alle organisaties die gebruik maken van de Documentendienst rapporten opvragen over hun verzendingen: aantal verzendingen op papier, aantal verzendingen naar de eBox burger of onderneming, statistieken over de bestemmelingen van de verzendingen, enz.

De rapportering wordt via MAGDA Online aangeboden aan alle organisaties die de Documentendienst gebruiken, zowel bij gebruik via MAGDA Online als bij gebruik via de API.

Wanneer u de rapportering opent, kunt u via de tabbladen onderaan naar de verschillende pagina’s met rapporten navigeren.

Toegang tot de rapporten

De rapportering is standaard actief voor alle organisaties die de Documentendienst gebruiken, via de API en/of via MAGDA Online. Er hoeft hiervoor dus geen aanvraag te worden ingediend en er worden geen kosten in rekening gebracht.

De lokale beheerder van de organisatie dient het juiste profiel toe te kennen aan één of meerdere gebruikers, opdat deze de rapporten kunnen raadplegen.

Meer informatie: download Handleiding Gebruikersbeheer Vlaamse Overheid MOPRO.pdf(PDF bestand opent in nieuw venster).

Weet uw niet wie uw lokale beheerder is, neem dan contact op met de Vlaamse Infolijn (bel het nummer 1700 of gebruik de chat(opent in nieuw venster)- of mail(opent in nieuw venster)functies).

Bij vragen of problemen neemt u in eerste instantie best contact op met uw lokale beheerder. Ondervindt deze problemen bij het toekennen van het juiste gebruikersrecht en profiel, dan kunt u contact opnemen met onze service desk.

Wanneer een medewerker het juiste gebruikersrecht en profiel toegekend heeft gekregen, kan hij/zij MAGDA Online openen en zich aanmelden. De rapporten zijn dan terug te vinden door op het blokje “Rapportering” op het startscherm te klikken: