Wat zijn de grootste administratieve knelpunten in HR? Deel je ervaring!
Administratie, het is je als HR-professional waarschijnlijk niet onbekend. Wat zijn voor jou de meest voorkomende administratieve lasten? En hoe kunnen deze verlicht of opgelost worden? Help het Agentschap Overheidspersoneel (AGO) met het in kaart brengen van de belangrijkste administratieve knelpunten en geef je mening tijdens 1 van de workshops.
Voor wie?
- Je bent HR-professional binnen de diensten van de Vlaamse overheid.
- Je bent vertrouwd met personeelsadministratie, processen en regelgeving.
Wat kan je verwachten?
AgO wil de grootste administratieve knelpunten binnen HR in kaart brengen, op basis van de ervaringen van HR-professionals. Tijdens deze interactieve workshop kan je je eigen ervaringen en inzichten geven over welke administratieve lasten het zwaarst doorwegen. Deze input vormt de basis voor het bepalen van prioriteiten en het uitwerken van een gefaseerde aanpak. In het najaar volgt een meer diepgaande analyse .
Praktisch
Je kan deelnemen aan 1 van de volgende workshops, telkens op locatie.
- 17 juli 2025, van 10 tot 12 uur in het Herman Teirlinckgebouw
- 22 juli 2025, van 10 tot 12 uur in het VAC Gent
- 7 augustus 2025, van 10 tot 12 uur in het Hendrik Consciencegebouw
- 19 augustus 2025, van 10 tot 12 uur in het VAC Leuven
Schrijf je in!
Interesse? Schrijf je hieronder in voor 1 van de sessies.