Lokaal digitaal ondernemersloket
Voor startende en bestaande ondernemers, bedrijven en overheidsmedewerkers biedt deze vernieuwde aanpak een integraal platform met loketfunctie voor ondernemersvragen, ondernemersproducten en samenwerking door gezamenlijke digitalisatie van gestroomlijnde en generieke procesflows die opgenomen worden in een CRM-omgeving waarin gegevens via één centrale servicebus gekoppeld worden op relevante bovenlokale databronnen en aanmelding die gebeurt via het ondernemersprofiel gestandaardiseerd door Vlaamse bouwstenen.
- Initiatiefnemers
Kortrijk, Mechelen, Sint-Niklaas
- Penhouder
Mechelen
- Projectoproep
Oproep 2
- Toegekend budget
500.000,00 euro
Deze toepassing hergebruiken in jouw lokaal bestuur?
Ontdek welke meerwaarde dit digitaliseringsproject biedt aan burgers, ondernemingen, verenigingen en lokale besturen. Je verneemt tegelijk hoe het projectteam rekening houdt met gebruiksvriendelijkheid en e-inclusie. Tot slot krijg je info over de gebruikte bouwstenen, de timing en tips voor hergebruik van deze ontwikkeling.
Je kan de video met audiodescriptie voor blinden en slechtzienden openen via het uitklapmenu onder deze video.
Timing: zomer 2024