Adressen en contactgegevens van de Vlaamse overheid
De adressen van de Vlaamse overheidsdiensten worden beheerd in het organisatieregister van Digitaal Vlaanderen. Het organisatieregister identificeert en beschrijft organisaties binnen de publieke sector. De Vlaamse overheid is daar een belangrijk onderdeel van.
Via het Organisatieregister
In het organisatieregister vind je contactgegevens (adres, telefoon, e-mail of website) terug voor:
- departementen en agentschappen (en hun afdelingen) binnen de verschillende beleidsdomeinen
- leidend ambtenaren, afdelingshoofden, communicatieverantwoordelijken en andere rollen
- diensten van het Vlaams Parlement
- de ministers van de Vlaamse Regering en hun kabinetten
- en de administratie van de Vlaamse Gemeenschapscommissie.
Op de website Vlaanderen.be/organisaties kun je de contactgegevens van de Vlaamse administratie raadplegen alsook een taakomschrijving van elke entiteit.
Verkeerde adresgegevens van een Vlaamse overheidsdienst op Vlaanderen.be melden
Vlaanderen.be haalt de contactgegevens van de Vlaamse overheid uit het organisatieregister. De gegevens in het register worden door de diensten zelf beheerd.
Je kunt een fout of een wijziging best melden aan de beheerder van je eigen entiteit. Alle beheerders zijn opgenomen in de lijst van gemandateerde contactpersonen(opent in nieuw venster).
Als je de beheerder van je entiteit niet in de lijst vindt, kun je de fout of wijziging melden aan digitaal.vlaanderen@vlaanderen.be(opent in uw e-mail applicatie).