Niet alleen de algemene schoonmaak van bureaus of kantoren behoort tot ons dienstenpakket, maar ook het inrichten en beheren van sanitaire ruimtes, de schoonmaak van de ramen en gevels en het uitvoeren van specifieke schoonmaakopdrachten.

Heb je een vraag over algemene schoonmaak of wil je een samenwerking aangaan voor de schoonmaak in jouw gebouwen, surf dan naar Facilipunt ((opent in nieuw venster)) of bel ons op 02 553 2000!

Schoonmaak in de grote kantoorgebouwen

Schoonmaakplanning

  • Werkplekken: de schoonmaakmedewerker bepaalt zelf wanneer hij/zij jouw bureau grondig schoonmaakt – op momenten dat jij er niet bent om je zo min mogelijk te storen.
  • Vergaderzalen, kitchenettes en sanitair worden dagelijks schoongemaakt. (Is jouw sanitair niet toegankelijk omwille van een poetsbeurt, dan is er altijd wel ander sanitair vrij in de buurt).
  • Vaste tapijten krijgen jaarlijkse een dieptereiniging.

De schoonmaakverantwoordelijke stelt de planning op volgens de specifieke noden van het gebouw. Ook staat hij in voor de dagelijkse opvolging en continue kwaliteitsbewaking. Heb je hier vragen over contacteer ons dan via Facilipunt ((opent in nieuw venster)) of op 02/553 20 00.

Help je het poetspersoneel een handje?

Om efficiënt te kunnen poetsen vragen we iedereen om:

  • bureaus, vensterbanken, kasten of vloer vrij te maken of op te ruimen
  • papiermanden leeg te maken
  • de vaatwasmachine te vullen en leeg te maken. (Zo kunnen wij de kitchenette iedere dag grondig schoonmaken).

Kwaliteit

Het Facilitair Bedrijf gaat voor kwaliteit en hecht veel belang aan continuïteit. De kwaliteit wordt gemonitord volgens objectieve normen. We zijn trots op onze ISO9001-certificering (PDF bestand opent in nieuw venster) en hechten veel belang aan jouw ervaring van onze schoonmaakdiensten.

Afval: verschillende fracties