Gedaan met laden. U bevindt zich op: Reorganisaties in Vlimpers Organisatie
Reorganisaties in Vlimpers
Staat je entiteit voor de uitdaging om een reorganisatie van het organogram tot een goed einde te brengen? En zoek je naar een aanpak en ondersteuning in Vlimpers? Deze startpagina bundelt alle informatie.
Voor wie?
- Je bent HR-businesspartner of HR-specialist bij de diensten van de Vlaamse overheid.
- Je bent projectleider van een veranderingstraject.
Wat?
Kort samengevat omvat een reorganisatie in Vlimpers elke wijziging aan een organogram:
- 1 of meer nieuwe teams of afdelingen aanmaken;
- 1 of meer bestaande teams of afdelingen verwijderen, hernoemen of herpositioneren;
- fusies, overhevelingen of oprichtingen van entiteiten.
Hoe meld je een reorganisatie?
Vraag je reorganisatie aan via het Vlimpers-contactformulier. Voeg bij voorkeur een reeds ingevuld reorganisatiesjabloon(Excel bestand opent in nieuw venster) toe. Een toegangsbeheerder zal je indien nodig contacteren om een concrete planning en actiepunten af te spreken.
Tips voor een vlotte uitvoering van je reorganisatie
Meer informatie
- Webpagina ‘Dienstverlening reorganisatie’
- Stappenplan ‘Reorganisatie tussen entiteiten aanpakken’
- Stappenplan ‘Reorganisatie tussen entiteiten met rechtspersoonlijkheid aanpakken’
- Bijlage ‘Reorganisatie: veel gestelde vragen over regelgeving(Word bestand opent in nieuw venster)
- Webpagina ‘Aan de slag met de module PLOEG’
- Webpagina ‘Toegangsbeheer in Vlimpers’
Regelgeving
Vlaams personeelsstatuut (VPS), deel I - toepassingsgebied