Gedaan met laden. U bevindt zich op: Maaltijdbonnen en fruitjetons Restaurants en koffiebars

Maaltijdbonnen en fruitjetons

Het Facilitair Bedrijf biedt diverse bonnen aan die je kunt gebruiken in al onze restaurants en koffiebars, ongeacht waar je ze hebt gekocht. Ons aanbod is breed: van koffiebonnen voor een warme drank tot buffetbonnen voor een all-in lunch.

Kies voor een fruitjeton op de werkplek

We vermelden graag de fruitjetons. Sinds het hybride werken wordt er in gespreide slagorde naar kantoor gegaan. De klassieke manier van fruitmanden op de werkvloer zijn dan vaak minder ideaal: je loopt het risico dat het fruit wat ouder is, en je niet meer jouw eerste keuze terugvindt. Met fruitjetons kan je dit tegengaan: je ruilt jouw jeton in voor een stuk fruit: altijd vers en altijd een ruime keuze.

Overzicht maaltijdbonnen

  • Fruitjeton: Met deze jeton kan je een stuk fruit aankopen in één van onze koffiebars of restaurants. Prijs: 0,70 euro.
  • Ontbijtbon: Met deze bon kan je een koffie of ander drankje + ontbijtkoek aankopen in één van onze koffiebars. Prijs: 3,20 euro.

  • Koffiebon: Met deze bon kan je een koffie of ander drankje aankopen in één van onze koffiebars. Prijs: 2 euro.

  • Koffie- en taartbon: Met deze bon kan je een koffie of ander drankje + een stuk taart aankopen in één van onze koffiebars. Prijs: 4,60 euro.

  • Ijsbon: Met deze bon kan je een ijsje aankopen in één van onze koffiebars of restaurants. Prijs: 2,50 euro

  • Soepbon: Met deze bon kan je een soep aankopen in één van onze koffiebars of restaurants. Prijs: 1,10 euro

  • Buffetbon: Met deze bon kan je een all-in middaglunch aankopen in één van onze restaurants of broodjesbars, waarbij je jouw lunch persoonlijk kan samenstellen: soep, frisdrank, broodje/koude of warme schotel, fruit, dessert. Prijs 10 euro.

Hoe kan je maaltijdbonnen bestellen?

Dit doe je via een melding in Facilipunt, je kan ook een mail sturen(opent in uw e-mail applicatie).
Zet hierin zeker volgende informatie:

  • Welke bonnen je wenst
  • Wanneer
  • Waar (welke keuken/gebouw)
  • Aantal

Bij een bestelling voor meerdere gebouwen geef je per gebouw deze info. De bonnen hebben geen vervaldatum.

Let op
  • Vraag de maaltijdbonnen minimaal 3 werkdagen op voorhand aan, heb je meer dan 50 maaltijd- of koffiebonnen nodig, reken dan op 10 werkdagen.
  • De maaltijd- of koffiebonnen kunnen ook opgestuurd worden. In dat geval vraag je de bonnen best 10 werkdagen op voorhand aan.
  • Je ontvangt van Facilipunt een e-mail met de info waar en vanaf wanneer de maaltijdbonnen afgehaald kunnen worden.

Hoe gebeurt de facturatie?

Standaard wordt dit aangerekend op de entiteit waarvoor je werkt. De facturatie wordt maandelijks bezorgd aan deze entiteit.

Moeten de maaltijdbonnen op iemand anders gefactureerd worden (bv. je zal de factuur zelf betalen), dan moet je dit vermelden in de melding aan Facilipunt.

Hoe betalen met een maaltijdbon?

De maaltijd- of koffiebon mag je gewoon afgeven aan de cateringmedewerker. In de grote gebouwen waar we met selfscannningkassa’s werken, mag je de maaltijdbon afgeven aan een cateringmedewerker die ondersteuning biedt aan de selfscanningkassa’s. Je hoeft dus de selfscanningkassa in dat geval niet te gebruiken.