Algemene info onthaal

  • Telefoonnummer: 016 66 50 03
  • Open: 8 - 17 uur

Dienstverlening onthaal

  • Informatie over het gebouw;
  • Bezoekers registreren en wegwijs maken in het gebouw;
  • Uitlenen van fietsen;
  • Het contacteren van personen bij leveringen;

Voor al jouw vragen kun je terecht bij het onthaal. Daarnaast kun je voor vragen of opmerkingen ook steeds terecht bij de gebouwcoördinator of technische beheerder.

Vanaf 17 uur wordt het onthaal bemand door een bewaker. De bewakingsagent is steeds bereikbaar op 0478 56 19 59.

De ingang wordt om 19 uur gesloten. Rond 19.30 uur start de bewaking zijn laatste controle ronde doorheen het gehele gebouw. Het gebouw sluit om 21 uur en dient dus ook volledig leeg te zijn.

Bij sluiting wordt het inbraakalarm geactiveerd. Elke beweging zal dan ook leiden tot algemeen alarm.

Ontvangen en registreren bezoekers

Bezoekers moeten zich aanmelden aan het onthaal. Bezoekers voor de VDAB zullen geleid worden naar de balie van de Werkwinkel.

Bezoekers kunnen de private zone (= achter de toegangspoortjes) van het gebouw niet betreden zonder registratie. Met de bezoekersbadge kan de bezoeker na registratie de toegangspoortjes openen.

Met deze bezoekersbadge krijg je de mogelijkheid om eenmalig het gebouw te betreden en te verlaten. Daarna vervalt deze bezoekersbadge. Na jouw bezoek geef je de bezoekersbadge terug af aan het onthaal.

Toegangsbadge

Je ontvangt je badge via jouw personeelsdienst of MOD. Bij verlies dien je meteen een melding te maken via Facilipunt, ook bij beschadiging kunt je bij hen terecht.

Jouw badge heeft meerdere functies. Het aantal waarvan je effectief gebruik kunt maken is afhankelijk van de aan jou toegekende rechten.

  • Het openen van de toegangspoortjes is een standaardfunctie. Wanneer je een badge ontvangt, krijg je binnen de kantooruren (6 uur–20 uur) automatisch toegang tot het gebouw en de fietsenparking. Met deze badge heb je eveneens toegang in de Brusselse gebouwen (Arenberg, Conscience, Ellips, Ferraris en het Herman Teirlinck) en het Anna Bijnsgebouw (VAC Antwerpen).
  • Toegang tot het gebouw buiten de kantooruren en toegang tot de datalokalen dient aangevraagd te worden via jouw leidinggevende en Facilipunt. In overleg met de gebouwcoördinator zal de toegang al dan niet toegestaan worden.
  • Tot slot is er registratie van de werktijd via de prikklok. Wanneer jouw afdeling gebruik maakt van deze functie is dit eveneens automatisch geactiveerd bij ontvangst van jouw badge.

Toegangspoortjes naar toren

De prikklok staat los van de toegangscontrole. Afspraken rond het gebruik van de prikklok worden op het niveau van de entiteit gemaakt.
Met jouw badge heb je toegang tot de parking van het VAC Leuven als je standplaats Leuven is en wanneer dit is aangevraagd. Wanneer je het gebouw definitief verlaat, lever je de badge terug in bij jouw personeelsdienst (MOD), het onthaal of bij de gebouwcoördinator.

Leveringen

  • Kleine leveringen kunnen gebeuren via het onthaal.
  • Grote leveringen dienen standaard via de loskade (Vuurkruisenlaan) te gebeuren. 
    Beiden zijn geopend tussen 8 uur en 17uur.

Het aftekenen van goederen dient te gebeuren door degene die de goederen besteld heeft. De medewerkers van het onthaal mogen niets in ontvangst nemen. Zorg er dus voor dat bij elke bestelling een correcte ontvanger doorgegeven wordt. Wij brengen je op de hoogte wanneer de levering toekomt.

Verzending

De verzending is doorlopend open van 8u tot 17u. Je kan deze terugvinden aan het onthaal. Onze onthaalmedewerksters zullen je graag verder helpen.