Gedaan met laden. U bevindt zich op: Zijbalk rechts: “Help” en “Resultaten” is niet meer zichtbaar Helpdesk EPB-software 3G

Zijbalk rechts: “Help” en “Resultaten” is niet meer zichtbaar

Problemen met Energieprestatiedatabank en software

De Energieprestatiedatabank en EPB/EPC-software zijn momenteel niet stabiel en daardoor momenteel mogelijk tijdelijk niet beschikbaar.  Onze externe softwareontwikkelaars doen er alles aan om de problemen zo snel mogelijk op te lossen. Het is nog niet geweten wanneer dit zal zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Geldig voor bouwaanvragen vanaf 01.01.2012

Probleem

Het kan gebeuren dat de zijbalk rechts, met “Snelle gegevensinvoer”, “Etiketten”, “Help” en “Resultaten” niet meer zichtbaar is, waardoor u deze vensters niet meer kunt openen.

Oplossing

U kunt dat oplossen door de volgende stappen te doorlopen:

Niet gelukt?

Werkt deze oplossing niet? Bezorg ons dan de logbestanden via veka@vlaanderen.be(opent in uw e-mail applicatie). De logbestanden bevinden zich in de installatiemap van de software (meestal is dit C:\PEB\X.X.X\log).

  • peb.log
  • peb_start.log
  • peb_db.log
  • install.log
  • peb.log.bak (indien aanwezig)