Gedaan met laden. U bevindt zich op: Zijbalk rechts: “Help” en “Resultaten” is niet meer zichtbaar Helpdesk EPB-software 3G

Zijbalk rechts: “Help” en “Resultaten” is niet meer zichtbaar

Tussen vrijdag 3 mei 2024, 19 uur en zondag 5 mei 2024, 23:59 worden onderhoudswerken doorgevoerd aan het ACM-platform, dat instaat voor authenticatie van gebruikers (via e-id, itsme…) binnen de Vlaamse overheid. Gedurende dit tijdsvenster kan er een tijdelijke onderbreking zijn in de bereikbaarheid van de Energieprestatiedatabank, de toepassing EPC NR en de leeromgevingen.

Geldig voor bouwaanvragen vanaf 01.01.2012

Probleem

Het kan gebeuren dat de zijbalk rechts, met “Snelle gegevensinvoer”, “Etiketten”, “Help” en “Resultaten” niet meer zichtbaar is, waardoor u deze vensters niet meer kunt openen.

Oplossing

U kunt dat oplossen door de volgende stappen te doorlopen:

Niet gelukt?

Werkt deze oplossing niet? Bezorg ons dan de logbestanden via veka@vlaanderen.be(opent in uw e-mail applicatie). De logbestanden bevinden zich in de installatiemap van de software (meestal is dit C:\PEB\X.X.X\log).

  • peb.log
  • peb_start.log
  • peb_db.log
  • install.log
  • peb.log.bak (indien aanwezig)