Gedaan met laden. U bevindt zich op: Zijbalk rechts: “Help” en “Resultaten” is niet meer zichtbaar Helpdesk EPB-software 3G
Zijbalk rechts: “Help” en “Resultaten” is niet meer zichtbaar
Problemen met Energieprestatiedatabank en software
Geldig voor bouwaanvragen vanaf 01.01.2012
Probleem
Het kan gebeuren dat de zijbalk rechts, met “Snelle gegevensinvoer”, “Etiketten”, “Help” en “Resultaten” niet meer zichtbaar is, waardoor u deze vensters niet meer kunt openen.
Oplossing
U kunt dat oplossen door de volgende stappen te doorlopen:
- Stap 1
Klik bovenaan in de balk op “Vensters”.
- Stap 2
Klik vervolgens op “Oorspronkelijke configuratie herstellen”.
- Stap 3
Het scherm van de EPB-software zou zich dan moeten aanpassen, waardoor de zijbalk rechts terug zichtbaar is.
Niet gelukt?
Werkt deze oplossing niet? Bezorg ons dan de logbestanden via veka@vlaanderen.be(opent in uw e-mail applicatie). De logbestanden bevinden zich in de installatiemap van de software (meestal is dit C:\PEB\X.X.X\log).
- peb.log
- peb_start.log
- peb_db.log
- install.log
- peb.log.bak (indien aanwezig)