Gedaan met laden. U bevindt zich op: Vlimpers-selfservice voor personeelsleden Vlimpers voor personeelsleden

Vlimpers-selfservice voor personeelsleden

Als personeelslid van de Vlaamse overheid beschik je over een digitaal loket waar je terecht kunt voor onder andere afwezigheidsaanvragen, documenten en loonfiches.

De startpagina

Na het aanmelden kom je in de startpagina voorzien van:

  • je naam en persoonlijk Vlimpers-nummer;
  • de twee meest actuele nieuwsberichten met een snelkoppeling naar ‘Meer nieuws’;
  • een reeks tegels voor algemene thema’s zoals ‘Verlof & werktijd’ en ‘Loon’.

Je toegang tot Vlimpers is afhankelijk van je organisatie. Raadpleeg het overzicht van alle organisaties die met Vlimpers werken(opent in nieuw venster), als je niet zeker bent.

Aan de slag met de selfservice

Hoe werkt de selfservice?

Je kunt navigeren op twee manieren:

  • Je klikt op één van de tegels op de startpagina.
  • Je navigeert binnen de selfservice via het kompasicoon (rechtsboven in het scherm).

Afhankelijk van je keuze kun je snel naar bepaalde acties en je dossier in detail via ‘Overzicht selfservice’ raadplegen.