Gedaan met laden. U bevindt zich op: Vlimpers-selfservice voor personeelsleden Vlimpers voor personeelsleden
Vlimpers-selfservice voor personeelsleden
Als personeelslid van de Vlaamse overheid beschik je over een digitaal loket waar je terecht kunt voor onder andere afwezigheidsaanvragen, documenten en loonfiches.
De startpagina
Na het aanmelden kom je in de startpagina voorzien van:
- je naam en persoonlijk Vlimpers-nummer;
- de twee meest actuele nieuwsberichten met een snelkoppeling naar ‘Meer nieuws’;
- een reeks tegels voor algemene thema’s zoals ‘Verlof & werktijd’ en ‘Loon’.
Aan de slag met de selfservice
Hoe werkt de selfservice?
Je kunt navigeren op twee manieren:
- Je klikt op één van de tegels op de startpagina.
- Je navigeert binnen de selfservice via het kompasicoon (rechtsboven in het scherm).
Afhankelijk van je keuze kun je snel naar bepaalde acties en je dossier in detail via ‘Overzicht selfservice’ raadplegen.